Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Záplatovací úterý přineslo i řešení problému s mazáním osobních dat v October 2018 Updatu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 10. 10. 2018 23:27

    msoky

    tak ako Maudit spomenul:
    Problem 1: Uzivatel mel nastaveno mazani starych uctu. Takze se mu stary ucet smazal. Chyba uzivatele.
    Problem 2: Uzivatel si presmeroval „zname adresare“, tzn. Downloads (Stazene soubry), Documents (Dokumenty), atd. do jineho umisteni, ale uz si nepresunul data z tech adresaru. Uzivatelska komunita si zaroven zadala, aby se duplicitni adresare mazaly. Opet chyba uzivatele, ze operaci presunuti dokumentu udelal jen napul.

    jednoducho system v tomto pripade nebol dostatocne „blbuvzdorny“ voci uzivatelom ktori si za to v tomto pripade mozu sami