pouzivam sledovanietv a ak toto sa podari prime zaviest, tak mozme cakat ze zacnu vymyslat uplne vsetci. hlavne slovenske televizie... podla mna tym chcu dosiahnut len jedno - iptv priniesla nieco, co televizie nechceli - pozeranie televizie z archivu. absolutne stratili prehlad o tom kolko ludi televiziu pozera, kedy presne a kolko reklam vidi a za kolko dostanu zaplatene. dost tazko sa to potom pred inzerentmi obhajuje a za odhadovane cisla nechce platit nikto. Tak si vynutia tieto poplatky od internetovych televizii a samozrejme koho budu sikanovat?no predplatitelov... uz teraz je televizia (v ktorej vacsinu casu idu same blbosti) prezitok doby a hlavne sa dostava do cien, kedy si clovek moze dovolit platit 3 rozne plne legalne streamovacie sluzby v ktorych je len zaujimavy obsah. neviem co si televizie vyskakuju, ze by kvoli dochodcom?
Ideální řešení je prostě vypnout funkci zpětného přehrávání u Primy. Prostě ji do archivu nechávat. Ať ostatní kanály tu možnost mají. Pokud chce Prima znepříjemnit lidem, aby se na ni dívali ze záznamu jenom proto, aby mohla monetizovat jednou zaplacenou reklamu ještě jednou, tak proč by jí k tomu operátor měl ze svého poskytovat nástroj?
Vubec nerozumim tomu, proc je z financnich pozadavku Primy takovy povyk. Chapu, ze Prima svym postojem ohrozuje podnikani O2TV, SledovaniTV, ..., dalsi internetove TV, ale porad plati, ze tvurce obsahu je tady Prima a ta ma pravo si rozhodnout, kde a za jakych podminek se chce nechat sirit.
Na druhou stranu obsah, ktery tvori skupina Prima, Nova a dalsi televizni stanice, je tak zalostny, ze nerozumim tomu, proc by to melo nekoho nejak moc zajimat.
V dobe Netflixu, brzkem prichodu HBO Max, casem se k nam chysta Disney+ a nakonec i to tragicke Amazon Prime Video je porad mnohem lepsi nez to, co predkladaji divakovi tradicni televizni skupiny. Filmy, serialy i reality show jsou prave na techto "novych" VoD sluzbach a TV proste neni konkurence schopna proti temto sluzbam budoucnosti. Takze snad jedine, cim mohou tradicni TV zaujmout, muze byt nejake predzvykani zpravodajstvi a politicke komentare. Jenze i tady je predci nova media, kterym dominuje DVTV, kde uz dokazali jasne formulovat to, co chteji divakovi dat tim novym typem sireni video obsahu pres internet a nakroceno maji v tomto i dalsi tvurci jako je treba Reflex a pro ne vytvareny obsah typu Prostor X, akorat by tomu meli dat nejaky vic uceleny ramec. Stejne tak je mozne sledovat nejruznejsi Youtube kanaly, ktere jsou dnes casto profesionalnejsi nez to, co predvadi bezne televize.
Jinymi slovy chude casy cekaji jak na tvurce typu Prima, tak i na jejich siritele typu O2TV. Sbohem obema. :-)
Ono by se chtělo spíše zeptat jake podmínky si kladou samotní zadavatelé reklamy a za co vlastně TV prima platí. Velice by mě zajímala otázka ceníku TV Prima pro zadavatele reklamy. Je jasné že cena raklamy v hlavním vysílacím čase je jednoznačně vyšší než někde před půlnocí ale to hlavní je jestli si zadavatel platí i za zpětné zhlédnutí na platformě IPTV o čemž silně pochybuji. Z toho jednoznačně vyplývá že daná reklama už svůj vysílací čas dostala v živém vysílání tak preci není možné vymáhat po poskytovateli reklamy nižší marži. Tento problém si ma vysjasnit TV Prima ze zadavatelem reklamy a ne s poskytovatelem IPTV.
Konečně se nebudou moci při zpětném zhlédnutí na Primě přeskakovat reklamy. Osobně tuto novinku uvítám, jelikož se koukám na kanály Primy především na reklamy, a když jdou reklamy na více kanálech Primy zároveň, tak se na ně koukám zpětně a přeskakuji pořady, jelikož jejich program a vlastní tvorba pořadů je na hovno.
Barrandov je na vymření a neštěkne po něm ani pes a Nova - https://www.lupa.cz/aktuality/tv-nova-neplanuje-omezovat-funkce-iptv-u-svych-stanic/
To máš sice pravdu, ale nechápu to složité řešení, kterým dosáhnou jen toho, že ztratí další diváky. Měli prostě zdražit poplatek o adekvátní částku, aby kompenzovali ztráty z přeskakování reklam (cca 20-30Kč) a hotovo.
Operátor by se sám rozhodl zda zdraží, přesune Primu do příplatkového balíčku, či se prostě vzdá části své provize.
Jde o efekt vůči zákazníkovi. Požadavky Primy znamenají v podstatě zdražení nebo omezení komfortu pro zákazníka. To je jasné mínus. Navíc pro operátora to znamená zavést nové technické řešení pouze pro kanály Primy. A to technické řešení prostě bude něco stát a ty náklady si nakonec operátor promítne do koho? Promítne si do zákazníka, do koho jiného. Do zákazníka, který je naštvaný omezující formou služeb u kanálů Primy.
Celkový efekt na zákazníka je negativní a je na operátorech, aby jasně vysvětlili, že je to dílo Primy, která jako jediná s tím přišla. V podstatě by operátor mohl dát všechny dceřiné programy Primy do příplatkového balíčku. Ať si za ně zákazník připlatí a do toho poplatku může dát i příplatek Primy za přeskakování reklamy. Kdo bude chtít, ať si zaplatí.