Jde o efekt vůči zákazníkovi. Požadavky Primy znamenají v podstatě zdražení nebo omezení komfortu pro zákazníka. To je jasné mínus. Navíc pro operátora to znamená zavést nové technické řešení pouze pro kanály Primy. A to technické řešení prostě bude něco stát a ty náklady si nakonec operátor promítne do koho? Promítne si do zákazníka, do koho jiného. Do zákazníka, který je naštvaný omezující formou služeb u kanálů Primy.
Celkový efekt na zákazníka je negativní a je na operátorech, aby jasně vysvětlili, že je to dílo Primy, která jako jediná s tím přišla. V podstatě by operátor mohl dát všechny dceřiné programy Primy do příplatkového balíčku. Ať si za ně zákazník připlatí a do toho poplatku může dát i příplatek Primy za přeskakování reklamy. Kdo bude chtít, ať si zaplatí.