Druhý díl, který nevychází ze stínu prvního dílu. V podstatě je to stejná hra s několika vylepšeními, které už ale nepřekvapí. Rozhodně velmi slušná je grafická stránka, ovšem prozatím je hra hrubě neoptimalizovaná (ještě horší než Metro 2033) a náročnost rozhodně neodpovídá tomu, jak hra vypadá.
PhysX efekty jsou zase jen na oko, zase je to zbytečnost dělat přes GPU, stejné efekty se dělají ve všech jiných hrách normálně přes CPU, či skripty a vypadají úplně stejně. Physx u této hry nebereme vůbec v potaz a hru jako takovou lepší v ničem neudělá. Navíc zase je to technologie omezující část hráčů nemající konkrétní značku HW, i když technologicky by tomu nic nebránilo. A to omezení je záměrné a poškozující jak hráče, tak vývoj. Není to vůbec přínosné.
Naštěstí je to pravděpodobně jedna z posledních her, kde je to takto zprzněno a uděláno. Všechny další hry budou vyvýjeny s ohledem na nové platformy konzolí a to je AMD x8 + AMD GCN. Tohle je zkrátka jedna z posledních her s větší podporou NV a je to myslím jasně vidět na všech titulech, které přijdou, kde řada z nich přešla pod AMD Gaming Evolved i když někteří předchůdci byly u konkurence. Pro herní vývoj i hráče velmi dobré, protože AMD, jak například ukázalo na TressFX, nikoho neomezuje a ty technologie jedou i na konkurenčních grafikách.
TressFX je mnohem zajímavější fičura a jede na všech kartách bez omezení, má potenciál značný, vlasy ve hře nikdy nevypadaly lépe. S výkonou kartou není problém to mít naplno zapnutý a ten výkon rozhodně nepostrádáš. Takže žádný problém. Hlavně tressFX nedělá něco, co lze jednoduše se stejným efektem dělat jinak, na rozdíl od GPU PhysX efektů ;) To je dost podstatný rozdíl.
Reklamu? Komu? nikde nic nelinkuje. Takže nezasvěcený stejně nebude vědět vo co go a bude nadávat na trolling - jo to je blbé. Ale ten kdo ten blog zná se pobaví. Je to super mazec, že na tom blogu je tolik "munice" že se stím dá normálně vlést do diskuze a reagovat... Hlavně diskuze u nějakého ASRocku mě rozsekala... pročítám si všechny ty jeho reakce a fakt to pobaví. Ať už za tím nickem stojí kdokoliv, nápad jak využít ten matroš z blogu je super.
sice nelinkuje ale většinou se najde v diskuzi někdo kdo poví odkud to je, jinak máš pravdu že je tam neuvěřitelně moc munice, ale znát ji, hrabat se v tom a jakkoli se tím zabývat... to je neuvěřitelná ztráta času a ten kdo to analyzuje a pak z toho vybírá asi opravdu nebude mít všech pět pohromadě