Odpovídáte na názor k článku Zemřel William Lowe. Muž, který naučil IBM dělat osobní počítače. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Druhý díl, který nevychází ze stínu prvního dílu. V podstatě je to stejná hra s několika vylepšeními, které už ale nepřekvapí. Rozhodně velmi slušná je grafická stránka, ovšem prozatím je hra hrubě neoptimalizovaná (ještě horší než Metro 2033) a náročnost rozhodně neodpovídá tomu, jak hra vypadá.
PhysX efekty jsou zase jen na oko, zase je to zbytečnost dělat přes GPU, stejné efekty se dělají ve všech jiných hrách normálně přes CPU, či skripty a vypadají úplně stejně. Physx u této hry nebereme vůbec v potaz a hru jako takovou lepší v ničem neudělá. Navíc zase je to technologie omezující část hráčů nemající konkrétní značku HW, i když technologicky by tomu nic nebránilo. A to omezení je záměrné a poškozující jak hráče, tak vývoj. Není to vůbec přínosné.
Naštěstí je to pravděpodobně jedna z posledních her, kde je to takto zprzněno a uděláno. Všechny další hry budou vyvýjeny s ohledem na nové platformy konzolí a to je AMD x8 + AMD GCN. Tohle je zkrátka jedna z posledních her s větší podporou NV a je to myslím jasně vidět na všech titulech, které přijdou, kde řada z nich přešla pod AMD Gaming Evolved i když někteří předchůdci byly u konkurence. Pro herní vývoj i hráče velmi dobré, protože AMD, jak například ukázalo na TressFX, nikoho neomezuje a ty technologie jedou i na konkurenčních grafikách.
TressFX je mnohem zajímavější fičura a jede na všech kartách bez omezení, má potenciál značný, vlasy ve hře nikdy nevypadaly lépe. S výkonou kartou není problém to mít naplno zapnutý a ten výkon rozhodně nepostrádáš. Takže žádný problém. Hlavně tressFX nedělá něco, co lze jednoduše se stejným efektem dělat jinak, na rozdíl od GPU PhysX efektů ;) To je dost podstatný rozdíl.