Každá technologie si prochází svým životním cyklem. Je to jako s člověkem. Batole, dítě, zralost, stáří a smrt. Když se podívám na trh tak pávě technologie RT nezralá, neefektivní, má nezřízenou spotřebu a nadělá hodně hluku a díky tomu je to technologie co se zatím moc nedá nazvat zralou dospělou, ... Ještě se do ní bude muset investovat hodně peněz z pohledu vývoje her, vývoje hw, nákupu hw a nákupu her co ji obsahují. Až na trhu bude RT dotahovat 50 procent tak ji označím jako zralou. Do té doby to bude jenom dítě které budete muset šatit, vychovávat a živit.
Vy se orientujete jenom na její přínosy z pohledu grafiky. V tom je rozdíl v našich pohledech na RT. Já vše vidím přes peníze a proto zahrnuji i ostatní vlastnosti. Ano je to perspektivní technologie a to jak se rozšiřuje je dokladem že i jiní výrobci do ni investují a přispívají k tomu aby dozrála a začala vydělávat.