Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie VDC-M: ztrátová komprese obrazu mezi GPU a displejem bude i v mobilech. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 26. 5. 2018 20:59

    RedMaX

    Byl jsem tu v minulosti osocen, ze se do pisatele, ktery psal i tento clanek naschval obouvam. Neni to pravda a naopak mu tentokrat dekuji za povedeny clanek bez emoci.
    Srovnejte s tim hura nesmyslem co napsala konkurence na diitu.

    Takze nam budou vyrobci displeju donekonecna zvysovat rozliseni, technologii maji, ale aby vymysleli jak ten obraz bez zkresleni prenest, to uz je na ne moc slozite. Ve vysledku teda mame monitory ale nemame kabely, takze se bude kriplit obraz ztratovou kompresi, dekuji nechci. Poridil jsem QuadHD a do niceho s vyssim rozlisenim nejdu.