Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie VDC-M: ztrátová komprese obrazu mezi GPU a displejem bude i v mobilech. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 26. 5. 2018 21:52

    hh (neregistrovaný)

    Když to plánují, tak to asi má smysl, ale úplně mi nejde na rozum jak jim to vychází. Chtějí ušetřit energii, ale to je vážně výhodnější počítat kompresi a pak dekompresi než to poslat přímo? Chápu šetření pásma pro velká rozlišení, ale že to zároveň ušetří energii. A podobně mi nejde proti sobě podpora 10-16bit barev a do toho komprese. Máme úžasnou 4D 10K 16bit 1000Hz ultraHDR televizi, ale abychom to na ten panel poslali, tak to komprimujem na datovej tok někam na úroveň TV vysílání. Ale doufám, že se pletu a není to tlak marketingu, aby měli pak v reklamě hlášku "naše televize umí dokonalé barvy, jen se podívejte" a 99 % lidí to uvidí na své průměrně 5 let staré lcd telce a nic nového neuvidí.