S pomocí partnerů bude Twitter přeposílat vlastním účtem @earlybird reklamní nabídky, časově omezené akce, aktuální slevy apod. Jde tedy o klasický uživatelský kanál, který můžete ale nemusíte sledovat. Reklama je tedy dobrovolná. V tuto chvíli má pouze přes 15 000 followers, takže okruh potenciálních zákazníků je dost omezen. Když se však naskytne opravdu zajímavá akce, uživatelé budou reklamní tweety sami přeposílat (retweetovat). Alespoň takto si funkci Earlybirdu představují tvůrci.
Kanál zatím reklamu neobsahuje, @earlybird
V současnosti jsou reklamy na Twitteru směřovány hlavně na americký trh, nás mohou zajímat jen akce nadnárodních společností. Stejné to bude v Earlybird, ale s rostoucím počtem uživatelů by se služby mohly stát více lokálními. Twitter si třetí reklamní platformou opět pár dolary do kasičky přilepší. Ale stále platí, že reklamy mají jedny s nejpříjemnějším svého druhu. Není jich mnoho, jsou zasazeny do kontextu při vyhledávání a navíc jsou krátké a textové (už z charakteru Twitteru).
Snad tedy další příjmy pomohou zacelit problémy se stabilitou jejich serverů. Červen byl kritický, Twitter neběžel dohromady přes 10 hodin, což je nejhorší stav za poslední dva roky. Červenec přitom zatím nevypadá o mnoho lépe, viz statistiky Pingdomu.
Tip:
Twitter nasadí reklamu, prý ji budeme milovat (Promoted Tweets)
Twitter neustále padá a bude hůř
Twitter se zlobí a zakazuje cizí reklamu
Zdroj: Twitter