Píšeme o technologiích a internetu
Fotogalerie: Variable Rate Shading v DirectX 12 #1
Předchozí
/
Další
Fotogalerie: Variable Rate Shading v DirectX 12 #1
Předchozí
/
Následující
ZAVŘÍT REKLAMU
FOTOGALERIE BUDE POKRAČOVAT ZA
0 s
Předchozí
Následující
Další
Předchozí
Sdílet galerii
Další galerie
Steam Deck OLED White
ChatGPT Search
Xiaomi SU7 Ultra
Pixel Buds Pro 2 aplikace
Pixel Buds Pro 2
TV Samsung OLED QE65S95D
Nejnovější články
Hra zadarmo ke grafické kartě: Nvidia dává k GeForce RTX 4000 nového Indiana Jonese
[AKTUALIZOVÁNO 12. 11.]Black Friday spouští lavinu slev! Zjišťujeme, kde a na čem lze ušetřit i vyšší tisíce korun
Odstartoval pátý ročník Czech & Slovak Games Week. Na některé hry padají slevy až 90 %
Steam Deck OLED v limitované edici přebarví kabátek ve stylu Asus ROG Ally. Evropa jej dostane pouze omezené množství
Nvidia nesená vlnou AI spláchla Apple a je teď nejhodnotnější firmou na světě
Procesory Intelu budou zrát jako víno (nebo AMD). Slibuje opravy, které zlepší výkon Arrow Lake
Variable rate shading dokáže měnit kvalitu shaderů po jednotlivých blocích obrazu
Redakce