Prohlížíte si rádi reklamní letáky doručené do vaší e-mailové schránky? Odpověď na tuto otázku si dobře rozmyslete, než budete číst dál. Pokud vás otravují, ani v nejmenším vás nezaujme nový experiment, který chce nabídnout atraktivnější formát zobrazení. Prostý výpis příchozích zpráv zvlášť v případě reklam působí nudně a nezajímavě. Protože jsou ale reklamní sdělení plná obrázků, napadlo Google, že by je mohl využít.
Tip: V Gmailu jsou nové reklamy, tváří se skoro jako běžné e-maily
Proto pokud máte v doručené poště zvláštní panel pro reklamní letáky, mohou se vám zprávy řadit vedle sebe jako miniatury. Kolega Lukáš Václavík se k experimentální funkci staví spíš odmítavě. Podle mě si své fanoušky najde. Leda by v realitě miniatury nevypadaly tak atraktivně jako na ukázce. Což se může dost dobře stát. Jak jsem již naznačil, pokud reklamy nesledujete, pravděpodobně jste se postarali, aby vám nechodily.
Ani nemáte nastavený příslušný panel, takže vás novinka vůbec nemusí vzrušovat. V opačném případě se k experimentu přihlásíte na g.co/gmailfieldtrial. Google s reklamou experimentuje už delší dobu. Nejen k promo e-mailům nabídl třeba relevantní akce, ale také možnost snadného odhlášení z odběru. Mezi běžné příchozí zprávy i nenápadně vkládá vlastní reklamy. Jak se na nové reklamní formáty tváříte vy?
Nový experimentální formát zobrazení reklamních letáků | Foto: Google
Zdroj: Official Gmail Blog