„Všichni jsou přesvědčeni, že příští týden bude oznámen nějaký obrovský projekt. Ujišťuji vás, že takto to nebude,“ řekl Schmidt.
Další slova naznačila, že nemáme očekávat další Facebook (jak všichni doufali), ale spíš jakousi „sociální vrstvu“. Služba by tak neměl být samostatným produktem, ale pouze překryje ostatní části Googlu. Už nyní jsou jisté sociální prvky vidět v Gmailu, Dokumentech, Bloggeru, Picase nebo YouTube.
Od toho se možná bude odvíjet „Google Me“. To může znamenat jedny globální přátelé pro další produkty internetové jedničky. Na mapách je třeba přímo uvidíme díky funkci Latitude. Chatovat bychom mohli i na YouTube, ve výsledcích hledání nebo oblíbených záložkách bychom mohli vidět výsledky přátel.
Další možnosti vás jistě napadnou. Když o tom přemýšlím, tato vrstva může překrýt i další projekty třetích stran. Zatím však pouze básníme, Google zatlouká, takže do podzimu (snad) budeme napjatí.
Aby Googlu nebylo málo, tento týden koupil začínající projekt Quiksee za 10 milionů amerických dolarů. Malá izraelská firmička vytvořila cosi, co bychom mohli nejlépe popsat jako vlastní video Street View. Na mapě si najdete místa, která pak natočíte 360° panoramatickým záběrem a uložíte jako virtuální procházku.
Zdroj: Reuters, TechCrunch