Jinak ale v rozhovoru hodně mlžil, bál se přímých odpovědí. Neodpověděl na otázku, kolik má sít uživatelů, ani jaký je její dlouhodobý cíl. K dotazu, proč se Google+ vnucoval uživatelům ostatních služeb Googlu, Besbris řekl, že si ničeho takového není vědom. Jediným sporným bodem prý byla automatická registrace, kterou firma před nedávnem zrušila. Ale dále nekomentoval násilného sloučení s YouTube ani Picasou.
Silnou (sociální) zbraní Googlu jsou podle Besbrise také Hangouts a Fotky. Firma navíc nevyčerpala veškerý potenciál v mobilních aplikacích. Sami ještě nevědí, co všechno by se dalo s tou spoustou senzorů uvnitř vymyslet. Popírá však, že by do Googlu+ přišly anonymní chat nebo nějaké dočasné zprávy podobné Snapchatu. Nejsou to funkce, které by se daly skloubit do jednoho produktu. Tím ale nevylučuje, že by Google pracoval na oddělené službě.
Celý rozhovor se nesl v duchu, že chtějí sociální síť udělat jinak (než Facebook a ostatní). Od začátku si služba zakládá na soukromí, uživatelé prý milují kruhy a rychle si zvykli i na komunity. Nové uživatele chtějí nalákat tak, že jim vysvětlí, proč Google+ mají rádi jeho stávající uživatelé.
Asi nejdůležitějším bodem interview je otázka týkající se reklamy. Ani po třech letech od spuštění ji Google+ stále neobsahuje. Nejspíš se na tom ani nic měnit nebude. Besbris říká, že reklamě je nejlépe ve vyhledávání. Tehdy vám poskytne skutečně relevantní výsledky reagující na to, co vás zajímá. Ale umisťovat reklamu k něčím fotkám nebo příspěvkům nefunguje, konverze je v takovém případě malá. (Facebook to ale zlomil a díky reklamě obrovsky roste.)