Koncové zařízení je tedy jen jakýmsi terminálem, který musí jen dekódovat video, rendering probíhá na vzdálených místech. A zvýšené požadavky jsou rovněž na připojení, minimum je 3 Mb/s, doporučují ale 5 Mb/s. OnLive zatím funguje pouze na území Spojených států.
Nemůžeme s jistotou tvrdit, že by výrobce chtěl podporu OnLive dostat do svých přístrojů, ale byl by to logický krok. Sony vidí v mobilním hraní také velkou budoucnost a začne certifikovat androidí telefony jako Playstation-ready. HTC by ale teoreticky mohlo nabídnout jakoukoliv PC hru. Sice za poplatek a s regionálním omezením, ale na krabici se bude dobře vyjímat logo Mafia II apod.
Otázkou je, jestli bude možné vytvořit takový klient pro malé obrazovky, aby byly tituly vůbec hratelné. Ale kdo ví, třeba HTC chystá vlastní tablety, kde už by byl OnLive hmatatelnější. OnLive slibuje podporu i pro iPad a Androidy, na CESu dokonce ovládání i převedli, takže to zřejmě „nějak“ funguje.
V současné době ještě HTC kupuje londýnskou firmu Saffron Digital. Za 48 milionů dolarů dostanou technologie pro streamování multimediálního obsahu. Produkty Saffron už dnes využívají LG, Sony Ericsson, Nokia nebo Samsung. HTC se tak zřejmě nenechá svazovat ekosystémem Googlu nebo Microsoftu, ale nabídne i vlastní přidanou hodnotu. Chytřejší budeme zřejmě příští týden, kdy proběhne barcelonský veletrh mobilní techniky MWC 2011.
Zdroj: Yahoo News