Že Instagram neznáte? Vězte, že jeho zrod a funkce je trochu paradoxní. S rostoucí kvalitou fotoaparátů v mobilech se zvyšuje i potřeba je uměle deformovat různými efekty a rámečky, které fotkám vdechnou jinou duši. Software je zdarma, bez reklam s neomezeným úložným prostorem a možností sdílení v několika sociálních službách.
Aplikaci si už našlo 27 milionů uživatelů (ještě v prosinci to byla skoro polovina). Jen předevčírem si s ním hrálo 67 % z nich.
Aktuálně se spekuluje o nové 40milionové injekci, která by firmu ohodnotila na přibližně půl miliardy dolarů. To však zakladatel Kevin Systrom nechtěl komentovat. Jen podotkl, že skutečně roste zájem uživatelů i investorů a zažívají boom podobný Facebooku. A to přitom cílí jen na uživatele iOS. S nástupem na Android mohou teoreticky vzrůst dvojnásobně. V tuto chvíli se snaží hledat cesty, jak udělat firmu dlouhodobě ziskovou.
Zdroj: TechCrunch