Hlavní navigace

Jak nastavit hlasovou schránku u operátorů O2, Vodafone a T-Mobile

Sdílet

Zdroj: Depositphotos
Hlasová schránka je v podstatě elektronická forma záznamníku, do které vám může volající nahrát krátký vzkaz v momentě, kdy se vám nemůže dovolat. V dnešním návodu si ukážeme, jak aktivovat hlasovou schránku u operátorů O2, T-Mobile a Vodafone.

Jak nastavit hlasovou schránku u O2

Operátor O2 aktivuje hlasovou schránku u každého nově vzniklého tarifu automaticky. Pokud tedy chcete využít služeb hlasové schránky, nemusíte nic řešit. Smůlu ale mají zákazníci předplacených karet, kterým se hlasová schránka automaticky nevytvoří. Tito zákazníci si ji musí aktivovat ve webovém rozhraní Moje O2 nebo telefonicky na čísle 800 020 202.

Do hlasové schránky se dostanete vytočením *99 z vlastního telefonního čísla, případně *98 z jiného telefonu a následným zadáním vašeho telefonního čísla.

Při prvotním nastavení hlasové schránky je důležité volat z vašeho telefonního čísla. Průvodce vás provede prvotním nastavením a následným spuštěním.

Jak nastavit hlasovou schránku u Vodafone

Vodafone se řídí přesným opakem než O2 a u všech nových SIM neaktivuje hlasovou schránku. To znamená, že ji musíte ručně aktivovat, a to buď bezplatným vytočením kódu *98, nebo telefonicky s pracovníkem informačního centra na čísle 800 770 077.

Další možností pro aktivaci hlasové schránky je přímé přesměrování do hlasové schránky.

Vyzvednutí vzkazu z hlasové schránky provedete vytočením kódu *98 z vlastního telefonního čísla, případně *99 z jiného telefonního čísla a následným zadáním vašeho čísla. Volání do hlasové schránky z jiného čísla je zpoplatněno jako klasický hovor dle podmínek ve smlouvě.

MMF24

Jak nastavit hlasovou schránku u T-Mobile

Hlasovou schránku umožňuje samozřejmě i operátor T-Mobile. Ten ji podobně jako Vodafone u nových SIM automaticky neaktivuje, a je tím pádem potřeba ji nastavit ručně. Hlasovou schránku nastavíte buď v internetové samoobsluze Můj T-Mobile, pomocí hlasového průvodce zavoláním na číslo 3311 nebo s pracovníkem informačního centra na čísle 800 737 373.

Pro vstup do hlasové schránky vytočte číslo 3311. Pokud voláte z jiného čísla nebo ze zahraničí, vytočte číslo +420 603 12 3311. Při prvotním nastavení hlasové schránky projděte jednotlivé kroky hlasového průvodce a nastavte si hlasovou schránku k obrazu svému.

Přečtěte si také:

Jak zrušit hlasovou schránku Jak zrušit hlasovou schránku

 

Jak zrušit hlasovou schránku u O2, T-Mobile a Vodafone