Cenu popularity si odnáší Mikýřova úžasná pouť internetem.
V Divadle pod Palmovkou byly dnes večer slavnostně vyhlášeny a rozdány ceny vítězům v pořadí jíž 16. ročníku ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Rozhodly o nich svými hlasy odborná porota a internetová veřejnost. Do hlasování se zapojilo více než sto tisíc hlasujících. Anketu pořádá server Lupa.cz
Hattrick zaznamenal komediální pořad Mall.tv Mikýřova úžasná pouť internetem: kromě Ceny popularity zvítězil i v kategoriích Online video a Obsahová inspirace. Dvojí vítězství náleží Rohlík.cz a jeho expanzi do zahraničí (kategorie Projekt roku a Globální projekty českých tvůrců). Anticenu si letos vysloužil Nedostatečný vývoj eGovernmentu v ČR.
PŘEHLED VÝSLEDKŮ
Hlasování veřejnosti:
- Cena popularity: Mikýřova úžasná pouť internetem
- Internetové obchodování: Zásilkovna
- Nástroje a služby: Mapy.cz
- One (wo)man show: TMBK
- Online video: Mikýřova úžasná pouť internetem
- Podcast roku: U Kulatého stolu
- Zájmové weby: INDIAN
- Zpravodajství a publicistika: Seznam Zprávy
Hlasování odborné poroty:
- Projekt roku: Expanze Rohlík.cz do zahraničí
- Osobnost roku: Ondřej Vlček
- Globální projekty českých tvůrců: Expanze Rohlík.cz do zahraničí
- E-commerce inspirace: Qerko
- Marketingová inspirace: Virální video F1 pro Redbull
- Obsahová inspirace: Mikýřova úžasná pouť internetem
- Veřejně prospěšná služba – cena České televize: Aplikace Záchranka
- Anticena: Nedostatečný vývoj eGovernmentu v ČR
Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české online scény. Za dobu své existence se stala tradiční a bezesporu nejvýznamnější událostí roku v oblasti českého internetu.
Anketu pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem ankety je DoDo – logistická služba pro e-commerce, maloobchod či rychlé občerstvení. Hlavním mediálním partnerem je Česká televize. Mediálními partnery jsou Cnews.cz, Euro.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou EasyEvent, The Glenlivet a Rodinné biovinařství Válka.