Menší z korejských výrobců před dvěma lety na CESu představil inovativní televizor Signature OLED W (přezdívaný Wall TV, neplést s The Wall od Samsungu). Byl tak tenký, že jej na stěně musely držet magnety, jinak by se zkroutil jako list papíru. Na stejném místě činu teď LG ukázalo Signature OLED TV R. Erko má znamenat revoluci nebo též rollable, televizor zůstal tenký, ale z jeho kroucení výrobce udělal přednost. Obrazový panel je totiž rolovatelný. Stojan, který zároveň funguje jako 100W soundbar s 4.2 zvukem obsahuje cívku, na kterou se televizor namotá, když jej vypnete. Displej se zabalí dovnitř, jako by tam nikdy dřív nebyl. Podobně to funguje u pláten pro projektory, ta ale visí dolů díky gravitaci. LG muselo vymyslet, jak obrazovku vztyčit směrem nahoru. Zajímavé je, že panel se ani nemusí rozvinout celý, povystrčí se jen kousek, na kterém uvidíte přizpůsobenou obrazovku některé z chytrých aplikací, hodiny apod. Tři různé režimy LG nazývá Full View, Line View a Zero View.
V onom Zero View televizor funguje jen jako reproduktor. Může přehrávat hudbu nebo fungovat jako domácí asistent, uvnitř je integrována Alexa od Amazonu a Assistant od Googlu. Televizor stejně jako nové modely od Samsungu nabízí Apple AirPlay 2. Integrovaný iTunes ovšem nemá. Zato se umí propojit do chytré domácnosti v rámci Apple HomeKitu.
O funkcích, dostupnosti i ceně zatím LG mlčí. První rolovatelný televizor má modelové označení OLED65R9PUA. Nabídne tedy OLED obrazovku o úhlopříčce 65 palců a pravděpodobně 4K rozlišení. Nechybí podpora HDR (Dolby Vision). LG se také chlubí novou generací obrazového procesoru, který by měl zlepšovat kvalitu videí v nižším než nativním rozlišení. Jak je televize odolná nebo jakou vyžaduje údržbu, LG tají. Tohle přitom zjevně budou hlavní daně za stylovost.