Hlavní navigace

Mapy od Googlu jsou čistší, lépe na nich rozeznáte obchody a restaurace

27. 7. 2016

Sdílet

 Autor: Redakce

Produkty od Googlu jsme brali jako špičku, ale například Mapy získaly zdatnou konkurenci, a to od českého Seznamu. Poslední měsíce tak v redakci raději používáme Mapy.cz než Mapy Google. Pomohou jinak stále dobrému produktu od internetového giganta oznámené novinky?

Tentokrát se Mapy Google mění na povrchu,
a to tak, že si toho všimnete na první pohled. Firma odebrala
prvky, které nebyly zcela nezbytné, např. obrysy silnic. Dále se
pracovalo na typografii názvů ulic, bodů zájmu a názvů stanic
hromadné dopravy, aby písmena na mapě nezapadla. Drobnými
úpravami bylo dosaženo čistšího vzhledu. Revoluce se nekoná,
příjemná evoluce ano.

Vpravo je nová verze Google Maps
Vpravo je nová verze Google Maps | Foto: Google

Body zájmy nyní svítí oranžově, tyto
oblasti jsou tak lépe vidět. Jedná se o restaurace, obchody,
hotely atp. Tyto body přitom volí algoritmus.
Označovány jsou oblasti
s vyšší koncentracích restaurací, barů
a obchodů.
Pouze v oblastech, kde
je zástavba skutečně hustá, důležité oblasti nevybírá
algoritmus, ale lidé. Dříve
byly tyto oblasti slité s obyčejnou zástavbou.

Na obrázku níže
se pak můžete podívat na novou barevnou paletu, kterou Google
používá. Čtyři různé
typy oblastí by měly být jasně rozpoznatelné. Jedná se o vodní
plochy, vegetaci a oblasti lidské aktivity (zástavba).
Nejvýraznější je pak zvýraznění vyhledávaného obsahu.

WT100

Google používá novou barevnou paletu
Google používá novou barevnou paletu | Foto: Google

Zdroj: Google
Lat Long