Když přišel iPad 3 s displejem Retina, Apple stačil během víkendu prodat rovněž tři miliony kusů. Jenže to se nabízely modely s Wi-Fi i 4G najednou. Teď však prodával pouze varianty s Wi-Fi, vybavenější dorazí do obchodů až na konci listopadu. Proto Apple dodává, že při premiérovém víkendu iPadu 3 bylo prodáno 1,5 milionu tabletů s Wi-Fi. Že by teď byl Apple dvakrát tak úspěšný?
Tip na čtení:
- Apple představil iPad 4, iPad Mini, MBP 13 s Retinou a další novinky
- Pět důvodů, proč Apple přišel s aktualizovaným iPadem 4
Možná. Ale musíme vzít v úvahu dva důležité fakty. Jednak v pátek začal prodávat dva nové tablety najednou a jednak cílil na více trhů. V březnu se iPad 3 dostal během premiérového víkendu na 12 trhů, iPad 4 a iPad Mini ale přišly rovnou do 34 zemí současně. Tři miliony jsou samozřejmě pořád výborné číslo, když uvážíme, že tržní dvojka Samsung jich za celé čtvrtletí prodala jen pět milionů. Za chvíli tu navíc máme Černý pátek a Vánoce, další miliony rychle přibudou.
Zdroj: Apple