GmbH, inovátor na poli práce s daty a řízení poptávky pro hotely, zřídila pobočku v Brně. V cestovním ruchu se prosadila díky aplikaci Hotel Demand Management a nyní získala investici 25 milionů eur na projekt v oblasti analýzy dat pro hotely jakékoliv velikosti. Klíčovou myšlenkou je zpřístupnit BigData také malým hotelům. Strategickým partnerem se stala pekingská společnost Shiji Networks, největší čínský dodavatel technologií pro hotely. Spoluzakladatel a COO společnosti SnapShot David Turnbull k partnerství říká: „Díky investici máme nyní zdroje k postavení perfektní platformy pro hotely, které chtějí využít BigData, a získat hlubší vhled do poptávky po jejich službách. Chceme hotelům poskytnout nástroj pro jednodušší rozhodování nad dostupnými daty.“ Zakladatelé společnosti mají mnohaleté zkušenosti v technologiích pro cestovní ruch. Druhý z nich, Michael Heinze, který je CTO a zároveň Generální ředitel společnosti, během podnikání v oboru postavil v roce 1994 v Evropě první online rezervační aplikaci, první online channel manager v roce 1999 a systém pro management nemovitostí postavený na cloudu v roce 2006.
Vývojové centrum poskytne komplexní zajištění nově vznikajícího produktu od jeho vývoje, testování až po operační podporu technologie. Aby společnost splnila cíl uvést novinku, která ponese název SnapShot Analytics, během roku 2016, dává příležitost talentovaným IT specialistům a zájemcům o práci v administrativě se do projektu zapojit. Seznam pozic je dostupný zde.
Šéf brněnské pobočky SnapShot VP Technology Američan Stephen Burke staví efektivní pracovní prostředí na základě mnohaletých zkušeností z oboru vývoje produktu. V prvorepublikové vile se zahradou poblíž centra zrekonstruované podle návrhů italského architekta bude radost pracovat.