Hlavní navigace

Cloudová telefonie umožňuje moderním firmám efektivně fungovat i v době koronavirové

 Autor: Depositphotos

Anglický obrat „home office“ se v textech nabídek pracovních pozic v Česku objevuje řadu let, donedávna ale většina firem umožňovala práci z domova jenom ve velice omezeném režimu. V drtivé většině případů realizovali zaměstnanci vzdáleně pouze některé dílčí úkoly, převážnou část pracovní doby trávili na pracovišti. Pandemie koronaviru však výrazně otřásla celým světem a změnila zaběhnuté pořádky. Nutnost omezení sociálních kontaktů se podepsala nejen na psychice lidí, ale také na přístupu firem k práci na dálku.

Komerční sdělení
16. 11. 2021

Sdílet

Řešení, která firmám umožňují řešit veškerou agendu on-line, jsou dnes velice žádaná. Patří k nim i cloudová telefonie

Cloudová řešení české firmy hojně využívaly již před pandemií, nutnost převést velkou část zaměstnanců na dlouhé měsíce na home office je však donutila systémy zefektivnit. A tam, kde se do roku 2020 veškerá agenda řešila v kancelářích, byli nuceni rychle přejít do virtuálního prostoru. Inovace samozřejmě vyžadovaly investici, mnoho zaměstnavatelů však příjemně překvapilo zvýšení efektivity práce i snížení nákladů. Práce z domu sice není pro každého, řada zaměstnanců ale dosahuje lepšího výkonu, pokud činnost vykonává v pohodlí domácího prostředí. Firmě navíc klesají výdaje – snižuje se spotřeba energií a při trvalém zavedení home office stačí i o poznání menší prostory. Je však třeba, aby cloud skvěle fungoval a umožňoval plynulou práci. Jeho důležitou součástí je i spolehlivá cloudová telefonie.

Co je cloudová telefonie a jaké jsou její hlavní výhody?

Cloudová telefonie dokáže plnohodnotně nahradit hardwarovou privátní pobočkovou ústřednu. Jedná se o moderní řešení založené na internetové hlasové komunikaci. Třetí služba hostuje aplikaci, zákazníci k službě přistupují prostřednictvím internetu. Velkou výhodou cloudových telefonních systémů jsou nízké náklady na údržbu a možnost zavádění nových funkcí i flexibilního škálování počtu uživatelů v závislosti na aktuální situaci. Přistupovat do cloudu lze jednoduše přes webový prohlížeč nebo přes aplikaci, zaměstnanci tak mohou být v kontaktu kdykoli a odkudkoli. Stačí, aby měli k dispozici notebook, tablet nebo chytrý telefon. Komunikace se navíc nemusí omezovat jen na klasické hovory; využít lze i video, sdílení obrazovky a další možnosti.

Spolehlivé zabezpečení dat chrání citlivá data i údaje o klientech

Velké společnosti i drobní podnikatelé musí dbát na to, aby se důležitá data nedostala do nepovolaných rukou. Zabezpečení dat se rozhodně nevyplatí podceňovat. V kvalitních cloudech se proto k ukládání dat využívají spolehlivé a špičkově zabezpečené servery.

Cloudya vnáší do pracovní sféry svobodu a nezávislost

Cloudya od společnosti Nfon umožňuje řešení agendy v libovolnou denní dobu a z jakéhokoli místa na světě. Zvyšuje produktivitu, usnadňuje podnikání a dává volnost řadovým zaměstnancům i vedoucím pracovníkům. Aplikace je bezúdržbová, její uživatelé nemusejí řešit aktualizace. Samotné nastavení systému je tak snadné, že ho zvládnou i běžní uživatelé výpočetní techniky bez administrátorských zkušeností.