Jak si poradit s úbytkem dat nebo na co využívat umělou inteligenci a na co raději ještě ne?

 Autor: Internet Info
Na současné výzvy digitálního marketingu se zaměří ti největší odborníci v oboru na konferenci WebTop100.
Komerční sdělení
25. 10. 2023

Sdílet

Už 22. rokem se konference WebTop100 stává platformou pro setkání předních odborníků na digitální marketing, kteří pro vás připravují přednášky o nejaktuálnějších trendech jednotlivých online disciplín. Budeme se bavit například o porovnání výsledků e-shopu v mobilní aplikaci a na webu, o současných možnostech tvorby SEO strategie, o podobě nové profese Promt specialisty, ale třeba i o udržování efektivního vztahu s influencery i mezi zadavatelem a agenturou a řadě dalších témat.

Uslyšíte také ty nejinspirativnější tvůrce na trhu, kteří si převezmou svá ocenění v soutěži digitálních projektů WebTop100, a jejich vybrané případové studie.

To nejlepší z digitálního marketinguvás čeká ve dvou sálech 14. listopadu v pražském hotelu Comfort, stejně jakopříjemný prostor pro networking a po skončení akce číše vína. Nezmeškejte příležitost být u toho.

Přednášející a jejich témata:

  • Z přednášky Lukáše Havláska z Notina si odnesete, jak se liší chování uživatelů, konverzní poměry, nebo life time value zákazníka na klasickém e-shopu a v mobilní aplikaci.
  • Petra Dolejšová se jako advokátka specializující na právo v oblasti e-commerce a marketingu chopí tématu očekávané legislativní úpravy Umělé inteligence ze strany Evropské unie.   
  • Proč je nemožné implementovat komplexní obsahovou strategii na web a co s tím, vám ukáže expert na SEO Pavel Ungr.
  • Petr Srna z World of Online prozradí, s jakými influencerskými trendy je nutné počítat i jaké nešvary ohrožují výsledky kampaní.
  • Michal Schindler z Creative Dock se pokusí vysvětlit, proč je (zatím) lepší nepoužívat AI na psaní českých textů a jak by měla vypadat profese Prompt specialisty.
  • Kde může váznout spolupráce zadavatele a agentury? To ukáže marketingový konzultant Ondřej Sláma, který má zkušenosti z obou táborů.
  • Petr Skondrojanis, zakladatel COCUMA, dokáže, že ke kreativnímu a zároveň rychlému sepsání inzerátu vám stačí mobilní telefon.
  • Tomáš Jindříšek z DARK SIDE bude mluvit o nových formách komunikace postavené na datech a datové žurnalistice, ukázané na projektu Index prosperity a finančního zdraví.
  • Petr Cikán ze Sherpas TECH představí nejnovější trendy současného emailingu.
  • Jak si udržet autenticitu při spolupráci s influencery je téma pro Andreu Hurychovou z WeDigital.
  • CEO ze SiteOne Jan Bezděk vám během workshopu ukáže, jak můžeme promítnout „prémiovost“ do svých strategií, komunikací i zákaznického zážitku.
  • Komunikační stratég Irena Zatloukalova svou přednášku věnuje LinkedInu a poukáže na bariéry, co si sami vymýšlíme i jak je překonat.
  • Karel Dytrych, kapitán ve Freelo.io, se snaží zjednodušovat podnikání druhým a jeho přednáška se bude věnovat projektovému řízení.
Autor: Internet Info

Program konference WebTop 100 najdete na stránkách akce spolu s profily řečníků a registračním formulářem

Hlavním partnerem akce je INTERNET CZ, dalšími partnery jsou SideOne a Dobrý web, produktovými pak Umění vína a EasyEvent. Odborným garantem akce je Sherpas, mediální partneři jsou Lupa.cz a Marketing Journal.