Jak umělá inteligence ovlivňuje e-commerce sféru?

 Autor: Internet Info
AI, rychlý růst i krize v online businessu, retail marketing nebo web scraping. Na E-Business Foru otevřeme praktická témata s hvězdami české e-commerce scény.
Komerční sdělení
4. 9. 2023

Sdílet

E-Business Forum proběhne 26. září. Program nabízí více než desítku přednášek a velkou debatu s hvězdami české e-commerce. Můžete si vychutnat i networking a after party s ochutnávkou vín v příjemném prostředí Comfort Hotel. Vstupenkysi můžete pořídit již dnes. 

Vybíráme z programu

  • Do budoucnosti e-commerce a marketingové komunikace v době umělé inteligence nahlédne Jan Řezáč. Vizionářsky, strategicky a hlavně prakticky. Využívejte AI nástroje i ve svém podnikání. 
  • Ondřej Krátký ve své přednášce shrne deset let svého působení v Liftago. Jak ve společnosti čelili cenové válce s miliardovými hráči, covidu nebo vysoké inflaci? Vše se dozvíme, a navíc nám Ondřej představí zásadní novinku, kterou Liftago chystá.
  • E-shop je tak silný, jak silný je jeho vztah se zákazníky. A to zejména v krizi. Radek Hrachovec z Voxwise vám prozradí, na jak malém procentu věrných zákazníků může záviset přežití byznysu. Na praktických příkladech vám pak ukáže, jak měřit a budovat loajalitu důležitých zákaznických skupin.
  • O tom, jak čelit krizi, budou ve velké debatě diskutovat nejvýznamnější hráči české e-commerce scény – Martin Beháň za Rohlik.cz, Martin Kasa za Pilulku, Simona Kijonková za Zásilkovnu, Václav Staněk za Vasky a Pavel Vopařil za Bonami.

  • Neefektivní Facebook reklama může být mnohem více než jen o špatném cílení, nudné kreativitě nebo slabých textech. Existují faktory, které se skrývají mimo Facebook a mohou zásadním způsobem ovlivnit výkon vaší reklamy. Chyba může spočívat v marketingovém plánu, nedostatcích na webu nebo dokonce u konkurence. Představíme si osvědčené postupy, které vám pomohou odhalit, identifikovat a vylepšit výkon vaší reklamy na Facebooku. Přednáškou nás provede specialista na výkonnostní Facebook reklamu, Honza Bartoš.

  • O tom, jak pracovat se značkou a přenastavit přístup k e-commerce byznysu tak, aby přežil v příštích letech, bude společná přednáška Samuela Huby ze Shoptetu a Jiřího Jóna z Ogilvy.

  •  Dark patterns nejsou v praxi nic neobvyklého. Ale jak být „dark“ a nedostat se do křížku se zákonem? Co vám ještě projde a z jakých praktik se už právníci nervózně potí? To vám ve své přednášce prakticky a srozumitelně osvětlí advokátka Petra Dolejšová a Ondřej Ilinčev z Ilincev scientific marketing.

A to není všechno. Dále se můžete těšit na Adrianu Jurdovou z Footshop, Adama Kolesu z Foodora, zástupce ze společnosti Barion a další. Kompletní program najdete na stránkách konference. Sledujte všechny novinky.

E-Business Forum se přesune do nových prostor, letos poprvé proběhne v příjemném prostředí hotelu Comfort v pražských Strašnicích. Využijte šanci na setkání s top osobnostmi české e-commerce, proberte aktuální trendy, vyměňujte si zkušenosti a diskutujte nad aktuálními i nadcházejícími trendy. Přihlásit se můžete zde

Zapište si do diáře:

E-Business Forum 2023

Kdy: 26. září od 9:00

Kde: Comfort Hotel v Praze

Hlavním partnerem konference je společnost Barion, partnerem společnost K2 e-shop. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Umění vína. Mediálními partnery jsou Lupa.cz a Marketing Journal. Konference proběhne za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info