Jaký dopad má AI na vyhledávací algoritmy, SEO a možnosti tvorby obsahu?

 Autor: Internet Info
Na to odpoví odborníci českého onlinu na konferenci WebTop100. Zabývat se budou také zapojením AI do designu digitálního produktu, tvorbou vlastního AI textaře nebo možnostmi získávání dat.
Komerční sdělení
29. 10. 2024

Sdílet

Na aktuální témata, která hýbou e-commerce a digitálním marketingem, se zaměří přední osobnosti českého digitálu na konferenci WebTop100. Sejdeme se s nimi už 14. listopadu v Hotelu Comfort Prague. 

V odborných přednáškách a panelových diskuzích zazní tato témata:

  • Jak AI mění vyhledávací algoritmy a tradiční SEO strategie a jak nově přistupovat k optimalizaci. 
  • Jak správně navrhnout zapojení AI do designu digitálního produktu z pohleduuživatelského zážitku.
  • Měření a optimalizace kampaní v roce 2025: Jak co nejefektivněji vyhodnocovat data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace kampaní. 
  • Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat.
  • Jak velké zahraniční marketplaces mění situaci na českém trhu
  • Strategie retenčního marketingu v dynamickém evropském prostředí s ohledem na specifika jednotlivých trhů.
  • Konkrétní tipy, jak v době nesoustředěnosti prosadit svůj projekt u CEO.
  • Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU?
  • Získáte inspiraci, jak komunikovat v těžkých časech.

V průběhu konference vyhlásíme vítěze soutěže digitálních projektů WebTop100, a vybraní finalisté pak představí své case studies:

  • Uslyšíte příběh digitální evoluce tradičního divadelního odvětví a o omlazení publika Divadla Ungelt.
  • Uvidíte, jak díky správnému zacílení a obsahu založeném na datech oslovila Generali Česká pojišťovna mladé publikum, navýšila engagement o 300 % a snížila CPM o polovinu.
  • Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? Poslechněte si, jak v Kytary.cz pracovali s newsletterovým miniseriálem a shopping intention kampaní ve své vánoční kampani v číslech. 
  • Jak může inovativní přístup RevOps, který sjednocuje týmy napříč společností, pomoci v růstu a výkonnosti onlinu? Ukážeme na případovce 3D Fitness.
Autor: Internet Info

Přijďte si 14. listopadu pro to nejlepší z digitálního marketingu! Program konference, který průběžně aktualizujeme, si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat. Partnerem akce je Ecomail.cz, odborným garantem konference je Sherpas, produktovým partnerem EasyEvent a mediálními partnery jsou pak Marketing Journal a Lupa.cz. Organizátorem WebTop100 je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.