17. ročník tradiční konference Czech Internet Forum proběhne 1. listopadu v Praze. Nabídne výsledky výzkumu společnosti Nielsen Admosphere o trávení volného času s využíváním technologií, mediální debatu CEO největších českých mediálních domů, workshop společnosti Dognet o affiliate kampaních a samozřejmě řadu dalších přednášek. Projděte si program a medailonky našich letošních spíkrů.
Vybíráme z programu
Média, sítě, videohry, streamingové služby… Všechny stojí o náš čas, ale ne všechny mohou vítězit, to je název přednášky Terezy Šimečkové z Nielsen Admosphere. Jak se proměňuje trávení volného času? Vliv má nejen vývoj technologií, ale také pandemické roky. Jsou v centru zájmu tradiční média? Sociální sítě? Streamingové služby? Nebo bodují videohry? Jakými činnostmi trávíme nejvíce času a jaké jsou rozdíly podle věku konzumentů, zjistíme naprosto přesně. Díky výsledkům rozsáhlého výzkumu Nielsen Admosphere.
Mediální debata
Součástí naší konference jsou debaty profíků, letos se během ní podíváme na tradiční média a sociálních sítě. Moderování se chopí Filip Rožánek z DigiZone.cz. Dokáží klasická média zasáhnout nové mladé publikum? Jaké projekty pro mladou generaci nesly ovoce a jaké novinky se pro ni v blízké budoucnosti chystají? Je vůbec možné konkurovat sociálním sítím a herním platformám a dalším digitálním lákadlům? V debatě se k současným trendům vyjádří:
- Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz
- Lenka Černá, generální ředitelka Economia
- Martina Říhová, CEO Active Radio a CMI News Active Radio
- Marek Singer, generální ředitel FTV Prima
- Tomáš Stránský, Co-CEO CZECH NEWS CENTER
- Jan Vlček, generální ředitel Nova Group
Budoucnost online kampaní bez cookies. Martin Palounek ze společnosti Publicis Groupe nám ukáže, co nás v blízké budoucnosti čeká. Konec cookies třetích stran mění pohled inzerentů na first party data. Je na čase začít se konečně vážně zabývat konsolidací vlastních dat a jejich využitím napříč kanály. Proč se marketérům vyplatí víc než kdy dřív řešit napříč firmou správu dat, web a vlastní prodejní kanály?
Na co si dát pozor při měření konverzí v roce 2022
Technologie prohlížečů se neustále vyvíjí. Do toho i legislativa, pravidla okolo cookies a další věci, které mají na správné měření konverzí obrovský vliv. Na co si dát pozor? Jak správně implementovat nástroje třetích stran? Jaké jsou rozdíly mezi technologiemi měření? To vše se dozvíte v přednášce Milana Pichlíka z eHUB.cz.
Workshop
Jak vyhodnocovat a optimalizovat affiliate kampaně e-shopů v současné situaci na trhu? Promluví ti nejpovolanější – Vojtěch Bartoněk a Roman Dobiáš ze společnosti Dognet, která už více než 9 let profesionálně spravuje affiliate kampaně inzerentů v rámci celého CEE regionu. Během téměř hodinového workshopu si ukážeme, jak pracovat s výsledky affiliate kampaní, jak je vyhodnocovat kvantitativně a kvalitativně, jak je posuzovat z hlediska celého online marketingového mixu a s ohledem na strategii a cíle e-shopu. Dále si ukážeme, jak s kampaněmi a publishery pracovat a affiliate kampaně rozvíjet a optimalizovat zejména z ekonomického hlediska tak, aby přinášely výsledky za podmínek daných obchodním modelem, produkty a možnostmi daného e-shopu. Postřehy Romana Dobiáše si můžete užít také na jeho přednášce, která bude workshopu předcházet.
Dále se můžete těšit na základní pravidla pro influencer marketing (eLegal advokátní kancelář), příběh magazínu/webu Heroine (NextPage Media), roli videí ve stories nebo v komunikaci na sociálních sítích (LCG New Media), vývoj společného projektu velkých českých vydavatelů sdružených do CPEx a Seznamu a další témata.
Na webu konference najdete veškeré potřebné informace: kompletní program, profily našich řečníků a řečnic a organizační záležitosti včetně registračního formuláře. Moc se těšíme na setkání s vámi. Startujeme v úterý 1. listopadu v 9 hodin v Konferenčním centru City v Praze.
Generálním partnerem konference je Dognet – profesionální affiliate síť se stovkami inzerentů a tisícovkami publisherů. Partnery jsou Adform, eHUB.cz, FTV Prima, HUAWEI Ads, LCG New Media a Seznam.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Cnews.cz, Marketing Journal, MediaGuru. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.