Jeden milion prodaných inkoustových multifunkčních zařízení Brother v Evropě potvrzuje rostoucí vliv společnosti v oblasti tiskových řešení během posledních pěti let. Společnost Brother uvedla na trh první A3 multifunkční zařízení v roce 2008. Jen v roce 2012 bylo prodáno více než 316 tisíc kusů, což je téměř pětkrát více než konkurenti společnosti. Navíc sedm nejprodávanějších modelů bylo právě od společnosti Brother, což značí 79% podíl na trhu A3 inkoustových zařízení.[1] Statistiky vypovídají o významném období pro společnost z hlediska inovací, rozvoje produktů a marketingu. Positivní výsledky především zaznamenala oceněná komunikační strategie 141%. Zmíněná kampaň je zaměřená na A3 tisk v malých a středně velkých firmách. Navíc v roce 2012 Brother uvádí na trh nejmenší a nejrychlejší inkoustová zařízení Brother s A3 tiskem na šířku.
Zdenek Kapusta, Country Manager pro Českou republiku a Slovensko, řekl: „V roce 2008 jsme zjistili, že na trhu chybí úsporná a efektivní řešení A3 tisku pro malé a středně velké společnosti. Naše domněnky jsme si potvrdili a nyní tak můžeme slavit prodej miliontého A3 inkoustového zařízení v Evropě. Malé podniky kvalitní technologii tisku až do formátu A3 postrádaly a nám se podařilo tento nedostatek napravit a nabídnout cenově dostupná řešení.“ Dále dodává: „Měli jsme samozřejmě ohromnou podporu především díky celoevropské kampani 141%. Navíc na trhu si dobře vede i právě uvedená nová řada produktů včele s MFC J4510DW. Tento produkt se již u svého názvu pyšní logem IT Produkt 2013. Jsme positivně naladěni a těšíme se na další spolupráci s našimi partnery.“
Klíčem k takovému úspěchu je zajisté i široká řada nabízených A3 inkoustových modelů pro malé a středně velké společnosti.
Více informací naleznete na www.brother.cz