Na letošní konferenci Mobile Internet Forum 2022 si ukážeme efektivní designový proces mobilních aplikací i jak novou aplikaci co nejlépe dostat mezi uživatele. Zaměříme se na vliv nových mobilních technologií na obchod, vzdělání, marketing a samotný zákaznický zážitek, na inspirativní tvorbu a konzumaci obsahu a na trh mobilních her, který přináší řadu příležitostí pro firmy a marketéry. Vše na výsledcích z případových studií a v datech.
Sejdeme se v 4. října v prostorách pražského Hotelu Jalta na Václavském náměstí, kde si řadu technických novinek vyzkoušíte na vlastní kůži v interaktivním koutku.
Výběr z přednášek:
Chcete mobilní aplikaci? Hlavně ji neubijte svou vizí
Mobilní aplikace jsou skvělé a má je každá druhá velká značka. Chcete taky? Zastavte se. Aplikace selhávají nejčastěji ve 3 hlavních oblastech: uživatelé v nich nevidí dostatečnou hodnotu, nevědí, jak je používat, anebo je jejich vývoj o měsíce až roky protahovaným peklem, s nímž si programátoři neumí poradit. Lukáš Pitter z agentury 2FRESH vás provede základy designového procesu, které mohou takto černé scénáře odvrátit.
Jak dostat novou mobilní aplikaci mezi uživatele
Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemie a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce Oldřicha Janušky můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.
Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys
Mobilní zařízení nám už pomocí rozšířené reality umí nakonfigurovat produkt podle našich představ nebo objevovat nová místa, otevřít portály do jiných světů. Kateřina Hanáčková a Robin Pultera z Brainz Immersive vám ukáží, jak tyto reality pronikají do umění, průmyslu i marketingu, a představí trendy, které určují nový směr produkce obsahu.
Budoucnost mobilního gamingu a jeho využití v marketingu
Jsou mobilní hry pouze kratochvíle při cestě MHD, nebo plnohodnotný herní žánr? Jak vypadá typický hráč? Má mobilní gaming esportový potenciál? Jak velký je trh mobilních her a jaké přináší příležitosti pro firmy a marketéry? Nejen tyto, ale i další otázky zodpoví přednáška Martina Doležela ze Samsung Electronics.
Jak vytvořit zážitek na míru díky rozšířené realitě
Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To ukáže Lukáš Strnadel z vývojářského studia Futured na příkladu aplikace, kterou vytvořili pro Národní muzeum.
ŠKODA FOUNDERS: Interaktivní adventura v Messengeru
Messenger Bot je jednou z nejoblíbenějších platforem pro automatizaci na internetu. Jak se na jeho základu povedlo postavit komiksovou, dějovou, interaktivní videohru s možností ovlivňovat svými činy celý děj a kolik hráčů se zapojilo, prozradí Daniel Krásný ze Socialsharks.
Moderní technologie ve službách obchodu
Digitalizace retailu patří v současnosti k hlavním tématům v oboru. Jaké jsou aktuální trendy u nás, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos zavedl COOP ve své prodejně ve Strakonicích? To zodpoví Pavel Kozler z Knowinstore a Lukáš Němčík z COOPu.
A je toho mnohem víc. Přijďte se inspirovat a bavit tím nejlepším ze světa mobilního internetu. Program konference Mobile Internet Forum najdete na webu akce, kde se můžete i zaregistrovat.
Hlavním partnerem konference je společnost Zásilkovna. Mediálními partnery jsou Cnews a MediaGuru. Organizátorem je server Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info. Produktovým partnerem je EasyEvent.