Mobile Internet Forum: Jak rozšířená realita a metaversum mění zábavu i byznys

 Autor: Internet Info
Od dob mobilního internetu, který se spouštěl speciálním tlačítkem na telefonu, uplynula dvě desetiletí. Za tu dobu jsme se hodně posunuli a přes virtuální a rozšířenou realitu míříme do metavesmíru.
Komerční sdělení
14. 6. 2022

Sdílet

Jaký vliv mají nové technologie na obchod, vzdělání, marketing nebo zákaznický zážitek? Jaký na tvorbu a konzumaci obsahu? Jak těžké je v tomto období chránit data v mobilních zařízeních? Nejen to prozradí naši řečníci na konferenci Mobile Internet Forum 2022. Sejdeme se s nimi 23. září v prostorách pražského Hotelu Jalta na Václavském náměstí, kde si řadu technických novinek vyzkoušíte na vlastní kůži v interaktivním koutku. Do konce června můžete využít vstupné za zvýhodněnou cenu.

Jaká témata chystáme?

Od mobilu k metaverzu: Jak imerzivní technologie mění zábavu i byznys

Mobilní zařízení nám už pomocí rozšířené reality umí nakonfigurovat produkt podle našich představ nebo objevovat nová místa, otevřít portály do jiných světů. Rozšířená realita se prolíná s virtuální a jeden obsah lze použít na všech platformách od mobilu po VR helmu. Kateřina Hanáčková a Robin Pultera z Brainz Immersive vám ukáží, jak tyto reality pronikají do umění, průmyslu i marketingu, a představí trendy, které určují nový směr produkce obsahu.

Jak vytvořit zážitek na míru pomocí rozšířené reality

Jak na maximum využít nejmodernější technologie, abyste zákazníkům nabídli co největší end-to-end zážitek? To na příkladu aplikace, kterou Futured vyvinulo pro Národní muzeum, přiblíží Lukáš Strnadel. Ta díky interaktivním a audiovizuálním prvkům nabízí zážitek na míru a pracuje s rozšířenou realitou, která dává možnost vidět a zažít věci, na které jsme doposud museli používat vlastní představivost.

Jak zvýšit životní standard prostřednictvím mobilních zařízení

Původně studentský projekt virtuálního fitness kouče zaznamenal boom v období covidové pandemie a mobilní aplikaci Fitify si stáhlo už více než 15 milionů uživatelů. Růst podpořilo také navázání pravidelné spolupráce s Applem a vy se v přednášce Oldřicha Janušky můžete těšit na tipy a zkušenosti, jak se dostat mezi nejlepší fitness aplikace.

Digitalizace gastronomie

Qerko je aplikace, která zákazníkům přináší možnost zaplatit okamžitou útratu v restauraci pomocí QR kódu. Jak moc je však důležitá digitalizace pro gastronomii a jak Qerko může pomoci? To je téma pro Lukáše Kovače, spoluzakladatele a CEO Qerka.

Moderní technologie ve službách obchodu

O digitalizaci retailu budou mluvit Pavel Kozler z KNOWINSTORE a Lukáš Němčík z COOPu. Ukáží aktuální trendy, jak lze v této oblasti využít mobilní aplikace a v jakých dalších segmentech má velký potenciál samoobslužný koncept, který letos uvedl maloobchodní řetězec COOP ve své prodejně ve Strakonicích.

Data a kyberbezpečnost v digitálním prostředí

Na problematiku dat a kyberbezpečnosti v prostředí mobilních aplikací se zaměří Dominik Hádl z Monstarlab. Kromě nových trendů zabezpečení dat v kontextu nedávných útoků se můžete těšit i na konkrétní ukázky, jakým způsobem se dá napadení zabránit nebo s ním bojovat.

A to ještě není zdaleka všechno. Sledujte web konference s programem, který průběžně doplňujeme a kde se můžete i zaregistrovat. Hlavním partnerem konference je společnost Zásilkovna. Mediálními partnery jsou Cnews a MediaGuru. Organizátorem jsou server Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info. Produktovým partnerem je EasyEvent.