IT nástroj pro více použití v kanceláři, do něhož se vyplatí investovat

 Autor: Redakce
Komerční sdělení
20. 9. 2017

Sdílet

V dnešní době se zdá, že ne každý hledá kvalitu a spolehlivost. Snižujeme náklady všude, kde to je jen trochu možné. Mnozí z nás například kupují levné oblečení neznámé značky, které se vyrábí z levných materiálů. Částečně to dává smysl, protože nové si můžeme koupit prakticky hned, jakmile nás to, co jsme si právě koupili, přestane bavit. Jste však připraveni použít stejnou logiku, tedy „kupme to nejlevnější na trhu“, při koupi auta nebo výběru zámku do dveří bytu? To vůbec není jisté. Na určité věci se prostě chcete naprosto spolehnout. Stejný princip platí pro některé IT nástroje, díky nimž je vaše společnost bezpochyby více konkurenceschopná a efektivnější. Právě proto se takové nástroje prodávají za nezanedbatelné ceny – přinášejí totiž nové definice způsobů práce. Jedním z takových nástrojů je nade vší pochybnost nová aplikace ABBYY FineReader 14. Pravděpodobně si myslíte, že jde jen o další vylepšení známého softwaru pro OCR, který je na trhu již více než 10 let. Pravdou je, že budete příjemně překvapeni.

3× hodnota

ABBYY FineReader 14 je jako „švýcarský nůž“, jde o komplexní nástroj, který sám o sobě úspěšně nahrazuje tři různé programy: prohlížeč souborů PDF, software pro převod (OCR) dokumentů a software pro porovnávání dokumentů. Začnete-li uvažovat o tom, že je potřeba si pořídit tři samostatná softwarová řešení pokrývající stejné úlohy, rychle zjistíte, že aplikace FineReader 14 je vlastně skvělou investicí.

1

3× méně péče

Čím méně programů máte, tím je pro všechny zúčastněné práce snadnější a pohodlnější – uživatele i správce systému. Různé způsoby nasazení na větší počet pracovních stanic a pohodlně použitelný nástroj správce licencí umožňuje IT manažerům efektivně spravovat software v celé místní síti pokrývající všechny kanceláře. Například 100 licencí pro 100 pracovních stanic může být obsaženo v jediném sériovém čísle. V důsledku toho zadávání a aktivace v rámci nasazování netrvá příliš dlouho. Uživatelé navíc nemusejí příliš často volat do IT oddělení, protože software je uživatelsky přívětivý a naučit se ho používat je snadné.

2

Máte obavy z technické podpory? Nemusíte! Pomoc týmu podpory společnosti ABBYY je pro všechny registrované majitele softwaru zcela zdarma. Nemusíte v tomto ohledu vynakládat žádný čas ani vyvíjet žádné úsilí.

2× více ušetřeného času

Pro společnost může představovat nepříjemný problém i samotný proces nákupu softwaru: je nutno pochopit složité licencováni, požadavky apod. Nebylo by hezké ušetřit čas i v tomto okamžiku?

Kromě času, který vaší společnosti zakrátko ušetří software jako takový, vám jako IT odborníkovi pomůže ušetřit čas licenční program ABBYY Corporate Plus, a to rovnou ve fázi nákupu. Tento program nabízí společnostem a organizacím jednoduché a průhledné financování. Zároveň efektivně vyhovuje potřebám různých společností na základě četnosti používání, velikosti organizace a využívané infrastruktury IT. Potřebujete více licencí? Díky atraktivní škále slev v případě hromadných nákupů zaplatíte méně.

Dáváte přednost nákupu od ověřeného partnera? Ani to nepředstavuje žádný problém – ověření a plně kvalifikovaní partneři společnosti ABBYY poskytnou kompetentní poradenství před nákupem, rychle se s vámi domluví na ideálních podmínkách a dodají zakoupené licence ve vašem jazyce.

Jaký je teda další krok? Jak mohu pro svoji společnost požádat o speciální zkušební licenci zdarma?

Stačí navštívit oficiální webovou stránku ABBYY pro Českou republiku, vyplnit jednoduchý webový formulář a hned začít využívat výhod, které nový FineReader 14 přináší.

Pokud vaše společnost chce v dnešním moderním světě zůstat o krok před konkurencí, efektivita a kvalita práce v kanceláře nepředstavují typ nákladů, v jehož případě byste měli uvažovat o snižování.

3