Hlavní navigace

Od AI po rozšířenou realitu aneb co je trendy v mobilních aplikacích a gamingu

Zdroj: Internet Info
V Čechách hrají mobilní hry 4 miliony uživatelů. Trendy a nové technologie z mobilního gamingu, mobilních aplikací a jejich monetizace představí konference Mobile Marketing Forum.
Komerční sdělení
2. 9. 2024

Sdílet

Letošní konference Mobile Marketing Forum opět odhalí vše podstatné o mobilních aplikacích, nových technologiích, gamingu i mobilním marketingu. Ukážeme si důležitost designu v mobilních aplikacích, dobré i špatné příklady užití umělé inteligence a rozšířené reality, fungující mobilní formáty a kampaně. Podíváme se na novinky v mobilních hrách i na to, a jak v herním prostředí nastavit úspěšnou brandovou kampaň.

Sejdeme se už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.

Jaká témata vás čekají

  •  Úspěšné business cases, ale i odstrašující fuck-upy při vývoji mobilních aplikací
  • Business hodnota mobilního designu
  • Monetizace mobilních her a aplikací
  • Využití VR, AR i dalších technologií v mobilních aplikacích 
  • Jak se vyhnout právním přešlapům při vývoji aplikací
  • Kam nás posouvá AI?
  • Nové trendy v mobilním marketingu
  • Jak na skvělý uživatelský zážitek
  • Jak zaujmout Generaci Z na mobilních zařízeních

Konkrétní přednášky:

Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem

DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.

Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí

Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 miliony hráčů. Pro generaci Z se dokonce jedná o koníček číslo jedna. Kdo jsou mobilní hráči v Česku a jak s touto obrovskou skupinou správně pracovat? Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.

Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?

Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.

Umělá inteligence hodná i zlá

Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.

A to není zdaleka všechno. Program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.

Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem pak MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátoři jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.