Letošní konference Mobile Marketing Forum opět odhalí vše podstatné o mobilních aplikacích, nových technologiích, gamingu i mobilním marketingu. Ukážeme si důležitost designu v mobilních aplikacích, dobré i špatné příklady užití umělé inteligence a rozšířené reality, fungující mobilní formáty a kampaně. Podíváme se na novinky v mobilních hrách i na to, a jak v herním prostředí nastavit úspěšnou brandovou kampaň.
Sejdeme se už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.
Jaká témata vás čekají
- Úspěšné business cases, ale i odstrašující fuck-upy při vývoji mobilních aplikací
- Business hodnota mobilního designu
- Monetizace mobilních her a aplikací
- Využití VR, AR i dalších technologií v mobilních aplikacích
- Jak se vyhnout právním přešlapům při vývoji aplikací
- Kam nás posouvá AI?
- Nové trendy v mobilním marketingu
- Jak na skvělý uživatelský zážitek
- Jak zaujmout Generaci Z na mobilních zařízeních
Konkrétní přednášky:
Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem
DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.
Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí
Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 miliony hráčů. Pro generaci Z se dokonce jedná o koníček číslo jedna. Kdo jsou mobilní hráči v Česku a jak s touto obrovskou skupinou správně pracovat? Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.
Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.
Umělá inteligence hodná i zlá
Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.
A to není zdaleka všechno. Program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.
Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem pak MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátoři jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.