Organizujete si svou poštu, čas, kontakty a úkoly pomocí Outlooku? Užijte si jeho vylepšené funkce. Přátele, kolegy či dodavatele, se kterými pravidelně komunikujete, si můžete uložit mezi své kontakty. Díky sdílenému kalendáři budete ihned vědět, kdo má kdy čas na schůzku.
Spolehněte se na cloudové úložiště. Každý uživatel služby OneDrive zdarma získá 15 GB úložného prostoru online. Pokud na něj nahrajete dokumenty, fotografie, prezentace a další obsah, dostanete se k němu z libovolného počítače, tabletu nebo telefonu.
Ve Wordu můžete nyní provádět spoustu nových věcí: otevírat PDF soubory a upravovat jejich obsah, perfektně zarovnávat grafy, fotky, diagramy i videa a v neposlední řadě spolupracovat na dokumentech s vašimi kolegy. Sledujte změny, komentujte a odpovídejte přímo vedle textu.
V novém Excelu najdete spoustu nových funkcí, které vám umožní zbavit se nepřehledných čísel. Excel umožňuje analyzovat a vizualizovat data tak, jak to potřebujete. Pomocí pruhů a barevných škál zvýrazníte důležité hodnoty. Během okamžiku zpřehledníte své tabulky pro lepší prezentaci, a pokud si nebudete vědět rady, použijte nápovědy Tell me. Pro práci na tabletech a chytrých telefonech je přizpůsobený i nový PowerPoint.
A nakonec OneNote, který je dnes jedním z nejpokročilejších a nejvýkonnějších nástrojů pro organizaci vašich poznámek. Vyberte si z různých pozadí, barev a šablon. Můžete si sepsat zaškrtávací seznam, nebo proměnit poznámky v úkoly, které se synchronizují s Outlookem.
Více na www.officepropodnikatele.cz