ROCCAT sponzoruje StarCraft® II WCS Europe Season 3

 Autor: Redakce
Hamburg, 5. Září, 2013 –
Komerční sdělení
11. 9. 2013

Sdílet

společnost Blizzard Entertainment, zahájila  StarCraft® II Světový šampionát série Europe Season 3, s ROCCATem jako novým sponzorem.

32 nejlepších světových hráčů StarCraft II,  bude rozděleno do osmi skupin které budou bojovat od 24. září v Kolíně nad Rýnem o nominace na americkém globálním grandfinále, které bude konáno na BlizzConu ® v Anaheimu, ve dench 8. až 9. listopadu. S celkovou výhrou  1.600.000 amerických dolarů v roce 2013, je WCS jednou z předních světových eSport soutěží.

Zakladatel a CEO společnosti ROCCAT, řekl: “Toto sponzorství mimo jiné zdůrazňuje naši silnou vazbu na profesionální hraní her a eSport komunity. Jako vlajková loď soutěže StarCraft II, je WCS jednou z nejdůležitějších eSports událostí ve světě, se silným zastoupením z různých on-line kanálů. Cítíme, že je to ideální prostředí pro prezentaci značky Roccat, která má vysoce konkurenční vlastnosti pro StarCraft II a je skvělou přehlídkou pro naše produkty. "

Pro více informací o StarCraft II WCS, navštivte:  http://www.starcraft2.com/wcs

ROCCAT byla založena v roce 2007 v německém Hamburku. Studia ROCCAT navrhují a vyrábí inovativní, vysoce technologicky zpracované příslušenství dle požadavků dnešních ambiciózních počítačových hráčů. Základem je úzká spolupráce s herními komunitami, které kladou vysoké nároky na pokročilé ovládací zařízení, jakými jsou sluchátka a další herní příslušenství. Roccat produkty nabízí extrémní přesnost, prvotřídní jednoduchovst ovládání  a jedinečný, atraktivní design. ROCCAT vstoupila na scénu s herní myší Kone - vysoce výkonnou myškou, která stále patří k jedné z předních světových špiček v herních periferiích. Dlouhý seznam mezinárodních ocenění svědčí o unikátním designu a prvotřídní kvalitě produktů Roccat.  Pro více informací o ROCCAT, navštivte:  ROCCAT Website
About Electronic Sports League

Electronic Sports League and the company behind it, Turtle Entertainment, is the leading gaming company in the field of competitive gaming and electronic sports. Founded in the year 2000 the company is currently offering eSports competitions in more than 46 countries including Brazil and China. Core of Turtle's services is it's online portal called Electronic Sports League (ESL) which became a highly popular destination site for competitive computer gamers around the world. The portal reaches up to ten million visits a month (IVW) generated by more than 4 million registered users. Turtle Entertainment offers its competitions worldwide using these specific brands: Electronic Sports League (ESL), ESL Pro Series, Intel Extreme Masters, ESL Major Series, ESL TV, Consoles Sports League. Turtle Entertainment broadcasts ESL events via ESL TV, ESL's web-TV service, since 2007. The headquarter has more than 115 employees and is located in Cologne, Germany. Turtle Entertainment owns the majority of the Chinese eSports league PGL (Pro Gamer League) since 2007 and is locally active with subsidiaries or franchises in over 17 countries. Further information is available at www.turtle-entertainment.com – See more here.

About Blizzard Entertainment, Inc.

Best known for blockbuster hits including World of Warcraft® and the Warcraft®, StarCraft®, and Diablo® franchises, Blizzard Entertainment, Inc. (www.blizzard.com), a division of Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), is a premier developer and publisher of entertainment software renowned for creating some of the industry's most critically acclaimed games. Blizzard Entertainment’s track record includes sixteen #1-selling games* and multiple Game of the Year awards. The company's online-gaming service, Battle.net®, is one of the largest in the world, with millions of active players.

*Based on internal company records and reports from key distribution partners.