Podmínky podle svého
Službu Samsung Mobile Care si můžete pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud je telefon v pořádku a není nijak poškozený. Navíc si můžete sami zvolit, jak často budete pojistné platit, zda jednorázově 3 399 Kč za celé dva roky nebo zda ve splátkách po 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců. Během dvouletého pojistného období máte nárok na likvidaci dvou pojistných událostí. Tato služba je aktuálně dostupná pro majitele telefonů Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+ a Note8.
Péče přímo od Samsungu
Samsung navíc klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu proběhnou veškeré opravy vašeho telefonu v rámci služby Samsung Mobile Care pouze u autorizovaných techniků Samsung a za použití originálních dílů. Pojistným partnerem služby Samsung Mobile Care je pak společnost Allianz Global Assistance.
Specifikace služby Samsung Mobile Care
Samsung Mobile Care | |
Cena služby (pojistné) | 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců |
Poplatek za vyřízení pojistné události | 1 999 Kč (jednorázová částka, kterou platí koncový zákazník přímo u servisního partnera při fyzické opravě) |
Poškození krytá pojištěním | Náhodná poškození |
Telefony | Galaxy S7 / S7 edge / S8 / S8+ / S9 / S9+ / Note8 |
Počet pojistných událostí krytých pojištěním | 2 pojistné události během 24 měsíců trvající pojistné doby |
Způsoby platby | Celá částka předem nebo měsíčně |
Lhůta na odstoupení od pojistné smlouvy se zárukou vrácení 100 % částky při jednorázové platbě | 14 dní od uzavření pojistné smlouvy |
Možnost pořízení služby po koupi telefonu | do 30 dnů |
Čekací lhůta před likvidací první pojistné události | 0 dní |
Přenositelnost | ANO (pouze v případě jednorázové platby) |
Co je to náhodné poškození?
Ve stanoveném čase a na místě, kdy pojištěný produkt přestane pracovat normálně a jeho funkčnost nebo jeho bezpečnost je ovlivněna kvůli chybám při manipulaci s ním, kapalině nebo vnějším událostem, které jsou nepředvídatelné a neúmyslné (pokud není vyloučeno v čl. 3 Pojistných podmínek). To zahrnuje:
- Poškození obrazovky: fyzická poškození, jako je prasknutí nebo rozbití obrazovky, která ovlivňují funkčnost produktu a jsou omezena na součásti potřebné k upevnění trhlin nebo prasklin, a zadní sklo, jako je skleněné/plastové plátno, LCD a senzory upevněné na obrazovce.
- Jiné škody: škody způsobené neúmyslným únikem kapaliny do nebo na pojištěném produktu a jakékoli fyzické poškození, ke kterému může dojít, kromě poškození obrazovky, bránící přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo možnosti nabíjení.
Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.