Hlavní navigace

Samsung nabízí pojištění náhodného poškození za 159 Kč měsíčně

 Autor: Redakce
Stačí chvilka nepozornosti, telefon vypadne z ruky a následuje řada starostí.  Samsung tomu jde naproti s novou službou Mobile Care, která usnadní každodenní používání telefonu. Služba Samsung Mobile Care představuje mobilní pojištění, díky němuž proběhnou všechny opravy vašeho mobilního telefonu Samsung autorizovanými techniky Samsung a za použití originálních dílů.
Komerční sdělení
29. 5. 2018

Sdílet

Podmínky podle svého

Službu Samsung Mobile Care si můžete pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud je telefon v pořádku a není nijak poškozený. Navíc si můžete sami zvolit, jak často budete pojistné platit, zda jednorázově 3 399 Kč za celé dva roky nebo zda ve splátkách po 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců. Během dvouletého pojistného období máte nárok na likvidaci dvou pojistných událostí. Tato služba je aktuálně dostupná pro majitele telefonů Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+ a Note8.

Péče přímo od Samsungu

Samsung navíc klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu proběhnou veškeré opravy vašeho telefonu v rámci služby Samsung Mobile Care pouze u autorizovaných techniků Samsung a za použití originálních dílů. Pojistným partnerem služby Samsung Mobile Care je pak společnost Allianz Global Assistance.

Specifikace služby Samsung Mobile Care

  Samsung Mobile Care
Cena služby (pojistné) 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců
Poplatek za vyřízení pojistné události 1 999 Kč (jednorázová částka, kterou platí koncový zákazník přímo u servisního partnera při fyzické opravě)
Poškození krytá pojištěním Náhodná poškození
Telefony Galaxy S7 / S7 edge / S8 / S8+ / S9 / S9+ / Note8
Počet pojistných událostí krytých pojištěním 2 pojistné události během 24 měsíců trvající pojistné doby
Způsoby platby Celá částka předem nebo měsíčně
Lhůta na odstoupení od pojistné smlouvy se zárukou vrácení 100 % částky při jednorázové platbě 14 dní od uzavření pojistné smlouvy
Možnost pořízení služby po koupi telefonu do 30 dnů
Čekací lhůta před likvidací první pojistné události 0 dní
Přenositelnost ANO (pouze v případě jednorázové platby)

Co je to náhodné poškození?

Ve stanoveném čase a na místě, kdy pojištěný produkt přestane pracovat normálně a jeho funkčnost nebo jeho bezpečnost je ovlivněna kvůli chybám při manipulaci s ním, kapalině nebo vnějším událostem, které jsou nepředvídatelné a neúmyslné (pokud není vyloučeno v čl. 3 Pojistných podmínek). To zahrnuje:

  • Poškození obrazovky: fyzická poškození, jako je prasknutí nebo rozbití obrazovky, která ovlivňují funkčnost produktu a jsou omezena na součásti potřebné k upevnění trhlin nebo prasklin, a zadní sklo, jako je skleněné/plastové plátno, LCD a senzory upevněné na obrazovce.
  • Jiné škody: škody způsobené neúmyslným únikem kapaliny do nebo na pojištěném produktu a jakékoli fyzické poškození, ke kterému může dojít, kromě poškození obrazovky, bránící přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo možnosti nabíjení.

 

Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.