Nové sídlo firmy bylo postaveno doslova „na zelené louce“. Akutně zde tedy nastala potřeba zajistit konektivitu a to formou řešení, kombinujícího jak pevné linky, tak i mobilní volání, připojení faxů a dveřních hlásek.
Zadání znělo následovně
- vytvoření nové hybridní telefonní struktury
- snížení poplatků za hovorné – pevné i mobilní linky
- zjednodušení správy systému a základního ovládání ústředny
- zachování telefonních čísel převedených od původního operátora
Návrh řešení
- Základem řešení je pobočková IP ústředna WELL mPBX-100 s FXS modulem pro připojení dvou analogových faxů a GSM modulem pro propojení pevné a mobilní telefonní sítě.
- Nové IP telefony WELL SIP-T26P s náhlavní soupravou pro recepční.
- Nové IP telefony WELL SIP-T20 a IP DECT pro další zaměstnance ve skladu i kancelářích.
- Vzdálená správa řešení (SLA) s garantovanou dobou vyřešení požadavku 1 pracovní den.
Přínosy VoIP řešení pro zákazníka
- Modulární ústředna WELL mPBX-100 zajišťuje kompletní komfort telefonní komunikace, jako je přepojování či přesměrování hovorů, vyzváněcí hudba při čekání, Voicemail, víceúrovňové IVR, atd.
- Pokud zákazník změní v průběhu let své požadavky, nemusí díky modularitě ústředny kupovat ústřednu novou - jednoduše jen přidá nebo zamění vložené moduly.
- Propojení volání mezi pevnými a mobilními linkami – společnost T-Mobile nabídla zákazníkovi v rámci jedné sítě volání mezi pevnými a mobilními linkami zdarma. Pro volání do ostatních mobilních sítí je použit GSM modul, což snižuje další náklady na propojovací poplatky mezi operátory.
- Nový operátor zákazníkovi zároveň převedl i současná telefonní čísla!
- Investice do celého řešení činila necelých 43.000 Kč, ale vzhledem k úsporám za paušální poplatky i za provolávku, které činí cca 4.000 Kč/měs., se veškeré vynaložené náklady zákazníkovi vrátí nejpozději do 11 měsíců. Velkou část výdajů tak zákazník může hradit z již ušetřených finančních prostředků.
- Celé řešení bylo implementováno do 14 dní od zaslání objednávky.
- Obdobné řešení postavené na konkurenčních produktech by vyšlo i několikanásobně dráž, navíc by byla třeba samostatná IP brána pro faxy a GSM brány pro volání do mobilní sítě. Řešení postavené na značce WELL je tedy jedinečné a hybridním řešením ALL-IN-ONE zákazník šetří nejen náklady, ale i prostor a energii potřebnou pro napájení všech zařízení.
JOYCE – dodavatel řešení na klíč
Ke všem zákazníkům i partnerům přistupujeme vždy individuálně. Vytvoříme Vám vše od nabídky na míru, až po realizaci. JOYCE - to je kvalita, tradice, servis a výhody pro prodejce.
Značka WELL, to není jen VoIP, ale i WiFi a ADSL produkty a řešení pro Vás a podle Vašich potřeb, viz www.joyce.cz.
Jsme tu pro Vás, vyzkoušejte si sami, co všechno Vám můžeme nabídnout.
AKCE: Pokud si objednáte VoIP řešení na platformě WELL do 31.10.2012, dostanete od nás nejen komplexní řešení, ale navíc ještě 5% slevu na veškerý hardware!
Kontakty
Obchodní oddělení IT
Tel.: 539 088 010
joyce@joyce.cz
www.joyce.cz