Technologie VoIP: Naši zákazníci už šetří, šetřete také

 Autor: Redakce

Na jednoduchém příkladu našeho zákazníka, společnosti Janeba Time (oficiální distributor hodinek Festina), bychom Vám rádi ukázali možnosti a výhody, které VoIP přináší.  

Komerční sdělení
4. 9. 2012

Sdílet

Joyce a Well

Nové sídlo firmy bylo postaveno doslova „na zelené louce“. Akutně zde tedy nastala potřeba zajistit konektivitu a to formou řešení, kombinujícího jak pevné linky, tak i mobilní volání, připojení faxů a dveřních hlásek.

Zadání znělo následovně

  • vytvoření nové hybridní telefonní struktury
  • snížení poplatků za hovorné – pevné i mobilní linky
  • zjednodušení správy systému a základního ovládání ústředny
  • zachování telefonních čísel převedených od původního operátora

Návrh řešení

  • Základem řešení je pobočková IP ústředna WELL mPBX-100 s FXS modulem pro připojení dvou analogových faxů a GSM modulem pro propojení pevné a mobilní telefonní sítě.
  • Nové IP telefony WELL SIP-T26P s náhlavní soupravou pro recepční.
  • Nové IP telefony WELL SIP-T20 a IP DECT pro další zaměstnance ve skladu i kancelářích.
  • Vzdálená správa řešení (SLA) s garantovanou dobou vyřešení požadavku 1 pracovní den.

Joyce a Well Joyce a Well Joyce a Well Joyce a Well

Přínosy VoIP řešení pro zákazníka

  1. Modulární ústředna WELL mPBX-100 zajišťuje kompletní komfort telefonní komunikace, jako je přepojování či přesměrování hovorů, vyzváněcí hudba při čekání, Voicemail, víceúrovňové IVR, atd.
  2. Pokud zákazník změní v průběhu let své požadavky, nemusí díky modularitě ústředny kupovat ústřednu novou - jednoduše jen přidá nebo zamění vložené moduly.
  3. Propojení volání mezi pevnými a mobilními linkami – společnost T-Mobile nabídla zákazníkovi v rámci jedné sítě volání mezi pevnými a mobilními linkami zdarma. Pro volání do ostatních mobilních sítí je použit GSM modul, což snižuje další náklady na propojovací poplatky mezi operátory.
  4. Nový operátor zákazníkovi zároveň převedl i současná telefonní čísla!
  5. Investice do celého řešení činila necelých 43.000 Kč, ale vzhledem k úsporám za paušální poplatky i za provolávku, které činí cca 4.000 Kč/měs., se veškeré vynaložené náklady zákazníkovi vrátí nejpozději do 11 měsíců. Velkou část výdajů tak zákazník může hradit z již ušetřených finančních prostředků.
  6. Celé řešení bylo implementováno do 14 dní od zaslání objednávky.
  7. Obdobné řešení postavené na konkurenčních produktech by vyšlo i několikanásobně dráž, navíc by byla třeba samostatná IP brána pro faxy a GSM brány pro volání do mobilní sítě. Řešení postavené na značce WELL je tedy jedinečné a hybridním řešením ALL-IN-ONE zákazník šetří nejen náklady, ale i prostor a energii potřebnou pro napájení všech zařízení.

JOYCE – dodavatel řešení na klíč

Ke všem zákazníkům i partnerům přistupujeme vždy individuálně. Vytvoříme Vám vše od nabídky na míru, až po realizaci. JOYCE - to je kvalita, tradice, servis a výhody pro prodejce.

Joyce a Well

Značka WELL, to není jen VoIP, ale i WiFi a ADSL produkty a řešení pro Vás a podle Vašich potřeb, viz www.joyce.cz.

Joyce a Well

Jsme tu pro Vás, vyzkoušejte si sami, co všechno Vám můžeme nabídnout.

AKCE: Pokud si objednáte VoIP řešení na platformě WELL do 31.10.2012, dostanete od nás nejen komplexní řešení, ale navíc ještě 5% slevu na veškerý hardware!

Kontakty

Obchodní oddělení IT

Tel.: 539 088 010

joyce@joyce.cz
www.joyce.cz