I letos otevřeme důležitá témata z českého online světa. Naši spíkři se zaměří na aktuální legislativu, nové trendy v online reklamě, média, copywriting nebo videobsah na internetu. Na programu stále pracujeme a průběžně ho aktualizujeme o nová témata a osobnosti. 16. ročník Czech Internet Fora proběhne 12. října v Praze.
Buďte připraveni na změny v online médiích a marketingu! Podíváme se na tato témata:
Online-first jako budoucnost společnosti Unilever? – Martin Minařík (Uniliver)
Jak probíhá digitální transformace ve společnosti, která řadu let svůj úspěch spojuje primárně s kamennými řetězci a tradičními médii? Jak funguje a na čem pracuje interní digitální tým společnosti? Jak probíhá spolupráce marketingového oddělení s agenturami? A co přinesly důležité transformační kroky? Ukážeme si úspěchy i přešlapy. Zastavíme se také u vize budoucnosti společnosti Uniliver.
Reklamní trh v nejistých časech: vývoj v letech 2020 a 2021 – Tomáš Hynčica (Nielsen Admosphere) a Ondřej Novák (ASMEA)
Reklamní trh zažívá turbulentní období. Rozebereme reálný pohled do nejnovějších dat o české reklamě, neopomeneme ani vliv pandemie COVID-19 na celý reklamní trh.
Rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu – Daniel Grunt (CME)
Jak si stojí česká placená videotéka Voyo v konkurenci streamovacích gigantů Netflix či HBO GO? Jaké je místo a budoucnost neplacených videoslužeb a online videoreklamy v Čechách?
Mají média vůbec ještě moc? Nebo velí jim i nám všem už umělá inteligence? – Libuše Šmuclerová (CNC)
Podobu mediální krajiny zásadně změnil tzv. duopol – Google a Facebook. Se zcela jinými pořádky, zásadním vlivem na utváření setting minds miliard lidí, s obrovskými zisky, ale také s odpíranou zodpovědností. Jaké jsou důsledky těchto trendů?
Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021 – Petra Dolejšová (advokátka na volné noze)
Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Podíváme se na licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět? Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem? Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, Youtube nebo různá fóra? Jaký dopad to bude mít na běžný marketing? A hlavně: kdy novou úpravu vůbec očekávat? A kterých platforem a společností se změny týkat naopak nebudou?
Panelová diskuze: Budoucnost personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran
Velké debaty se zúčastní Jan Brendl ze Seznam.cz, Matěj Novák z DataSentics, David Voráček z CPEx a Lucie Zadák Pěnkavová z CZECH NEWS CENTER.
Dále se s Vojtěch Lambertem z LCG New Media zastavíme u TikToku a Snapchatu, s Josefem Šlerkou z Univerzity Karlovy a Hanou Friedlaenderovou z výzkumné agentury Nielsen Admosphere se podíváme na to, jak obstálo zpravodajství v době pandemie COVID-19.
Czech Internet Forum letos pořádáme již po šestnácté, zavzpomínejte s námi na předchozí ročníky:
Navštivte web konference a seznamte se s dalšími tématy a spíkry. Do konce června si můžete pořídit vstupenky za zvýhodněnou cenu. Tak neváhejte a vyplňte registrační formulář.
Partnerem konference je LCG New Media, mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, Seznam.cz a Tyinternety.cz. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.