Marketéři, kteří ve své práci používají umělou inteligenci ku prospěchu značky, a odborníci na nejnovější technologie vás už 18. ledna provedou fascinujícím světem AI na prvním online MARKETING MEETING: AI jako pomocník v marketingu. Ukáží, jak můžete pomocí AI zefektivnit svou práci, zlepšit generování nápadů, urychlit tvorbu reklamního obsahu od tvorby textů, grafiky nebo reklamních spotů. Předvedou, jak naučit AI mluvit firemním jazykem a jak zlepšit péči o zákazníky. Uslyšíte řadu case studies, například jak AI využívá v péči o zákazníky a řešení pojistných škod pojišťovna AXA.
Podíváme se na tato stěžejní témata:
- Jaké AI nástroje jsou relevantní pro marketéry
- Jak může AI pomáhat generovat kreativní nápady
- Techniky prompting, RAG i fine-tuning
- Jak pomocí AI tvořit reklamní texty, grafiku i videa
- Možnosti a potenciál AI influencerů
- Právní aspekty AI – na co si dát pozor
- Využití AI v péči o zákazníky
- Jak naučit ChatGPT mluvit jazykem vaší značky
Vybíráme z programu:
Jak efektivně zařadit AI do kreativního procesu
Zajímá vás, jak efektivně zařadit AI do celého kreativního procesu od brainstormingů přes tvorbu kreativních konceptů až po postprodukci kampaňových vizuálů a spotů? Nikola Foktová, kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL, vám představí praktické tipy a AI nástroje, které využívá se svým týmem. Dozvíte se třeba, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky, nebo jak brainstormovat s Einsteinem.
Prompting, RAG nebo fine-tuning? Co marketingu pomůže nejvíc?
Jiří Malý z Wunderman Thompson Prague představí klíčové techniky při komunikaci s AI nástroji a ukáže jejich potenciál i limity při tvorbě obsahu. Ukáže si, proč prompting vede často k průměrným výsledkům. Vysvětlí možnosti techniky RAG, která dokáže směrovat generování obsahu pomocí vlastních dat, i cestu k originálnímu obsahu pomocí fine-tuning, modelu dovolujícímu vytvářet texty a obsah zcela na míru značce díky trénování AI na firemních datech.
Jak může AI pomoct v péči o zákazníky
V oblasti zákaznické péče se AI využívá pro realizaci chatbotů, kteří odpovídají na produktové otázky či dokážou řešit pojistné škody. Využití AI k práci nahrazující lidi ale vyžaduje mnohem více úsilí, než bychom očekávali, a pravidla hry z velké části neurčujete vy. Nenechte si ujít přednášku zkušeného marketéra Pavla Jechorta ze společnosti AXA Partners.
Virtuální influenceři: Nová éra marketingu
Jsou virtuální influenceři příležitostí nebo hrozbou? V přednášce Iva Veselého se dozvíte, jak vytvořit vlastního virtuálního influencera, který oživí komunikaci vaší značky, přinese zapojení i nové příležitosti. Inspirovat se můžete i případovými studiemi firem, které již virtuální influencery úspěšně začlenily do svých marketingových strategií.
Kompletní program akce i registraci najdete na stránkách TUESDAY.CZ.
Můžete využít zvýhodněné ceny za celou sérii setkání MARKETING MEETING, během kterých se do hloubky podíváme na klíčová témata a nové trendy v marketingu. Balíček zahrnuje nejen AI jako pomocník v marketingu 18. ledna, ale také Copywriting od A do Z 7. března a Jak na vymazlený emailing 11. června.
A pro ty z vás, kdo nebudete moci sledovat celé setkání online, budeme mít samozřejmě záznam.