V hlavní roli umělá inteligence jako pomocník v marketingu

 Autor: Internet Info
Chcete AI více a efektivněji zapojit do svých strategických, kreativních a exekutivních procesů? Řečníci dalšího setkání MARKETING MEETING ukáží umělou inteligenci jako pomocníka v marketingu, celého procesu tvorby značky a firemního contentu.
Komerční sdělení
8. 1. 2024

Sdílet

Marketéři, kteří ve své práci používají umělou inteligenci ku prospěchu značky, a odborníci na nejnovější technologie vás už 18. ledna provedou fascinujícím světem AI na prvním online MARKETING MEETING: AI jako pomocník v marketingu. Ukáží, jak můžete pomocí AI zefektivnit svou práci, zlepšit generování nápadů, urychlit tvorbu reklamního obsahu od tvorby textů, grafiky nebo reklamních spotů. Předvedou, jak naučit AI mluvit firemním jazykem a jak zlepšit péči o zákazníky. Uslyšíte řadu case studies, například jak AI využívá v péči o zákazníky a řešení pojistných škod pojišťovna AXA. 

Podíváme se na tato stěžejní témata:

  • Jaké AI nástroje jsou relevantní pro marketéry
  • Jak může AI pomáhat generovat kreativní nápady
  • Techniky prompting, RAG i fine-tuning
  • Jak pomocí AI tvořit reklamní texty, grafiku i videa
  • Možnosti a potenciál AI influencerů
  • Právní aspekty AI – na co si dát pozor
  • Využití AI v péči o zákazníky
  • Jak naučit ChatGPT mluvit jazykem vaší značky

Vybíráme z programu:

Jak efektivně zařadit AI do kreativního procesu

Zajímá vás, jak efektivně zařadit AI do celého kreativního procesu od brainstormingů přes tvorbu kreativních konceptů až po postprodukci kampaňových vizuálů a spotů? Nikola Foktová, kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL, vám představí praktické tipy a AI nástroje, které využívá se svým týmem. Dozvíte se třeba, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky, nebo jak brainstormovat s Einsteinem.

Prompting, RAG nebo fine-tuning? Co marketingu pomůže nejvíc?

Jiří Malý z Wunderman Thompson Prague představí klíčové techniky při komunikaci s AI nástroji a ukáže jejich potenciál i limity při tvorbě obsahu. Ukáže si, proč prompting vede často k průměrným výsledkům. Vysvětlí možnosti techniky RAG, která dokáže směrovat generování obsahu pomocí vlastních dat, i cestu k originálnímu obsahu pomocí fine-tuning, modelu dovolujícímu vytvářet texty a obsah zcela na míru značce díky trénování AI na firemních datech.

Jak může AI pomoct v péči o zákazníky

V oblasti zákaznické péče se AI využívá pro realizaci chatbotů, kteří odpovídají na produktové otázky či dokážou řešit pojistné škody. Využití AI k práci nahrazující lidi ale vyžaduje mnohem více úsilí, než bychom očekávali, a pravidla hry z velké části neurčujete vy. Nenechte si ujít přednášku zkušeného marketéra Pavla Jechorta ze společnosti AXA Partners. 

Virtuální influenceři: Nová éra marketingu

Jsou virtuální influenceři příležitostí nebo hrozbou? V přednášce Iva Veselého se dozvíte, jak vytvořit vlastního virtuálního influencera, který oživí komunikaci vaší značky, přinese zapojení i nové příležitosti. Inspirovat se můžete i případovými studiemi firem, které již virtuální influencery úspěšně začlenily do svých marketingových strategií.

Kompletní program akce i registraci najdete na stránkách TUESDAY.CZ.

Můžete využít zvýhodněné ceny za celou sérii setkání MARKETING MEETING, během kterých se do hloubky podíváme na klíčová témata a nové trendy v marketingu. Balíček zahrnuje nejen AI jako pomocník v marketingu 18. ledna, ale také Copywriting od A do Z 7. března a Jak na vymazlený emailing 11. června.

A pro ty z vás, kdo nebudete moci sledovat celé setkání online, budeme mít samozřejmě záznam.