Jistě si pamatujete na reklamní video, ve kterém si Samsung dělal legraci z iPhonu, ale zároveň upozorňoval na jeho nedostatky, zatímco vyzdvihoval přednosti Galaxy S8. Zrovna upozorňování na malé rozměry iPhonu a „pořádnou obrazovku“ Galaxy Note ale nebyl nejlepší příklad. Ve videu se objevil Notch Guy – chlápek s účesem odkazujícím na výřez v displeji.
Tak tento pán je zpět (tentokrát i s Notch Kid) a s ním i nová reklama na Galaxy S9, která si dělá legraci překvapivě opět z iPhonu. Jenže z 4 roky starého modelu iPhone 6 s iOS 11.2.6, na což upozorňuje drobné písmo na začátku. Samsung se vůbec často vymezuje proti Applu, i když větším konkurentem je mu Huawei.
Hlavní protagonistka s velmi pomalým starým iPhonem se zkusí dokonce poradit v Apple Storu, kde jí poradí vypnout „Performance management feature“, což ale prý může způsobit neočekávaná vypnutí. Nebo si má koupit nový iPhone. Rozhodne se sice pro nový telefon, ale už ne od Applu. Koupí si Samsung Galaxy S9, konečně jí vše funguje a přestane i pršet.
Reklama zjevně není postavena na tendenčním srovnání starého a nového telefonu (i když to tak na začátku vypadá), jako spíše na tom, že starý iPhone bude pomalý, Apple z vás chce vytáhnout peníze za nový (například i tím, že v obchodě nenabídne výměnu akumulátoru) a nový Samsung vaše problémy vyřeší. Jak rychle ovšem dnes funguje Galaxy S5, což je telefon ze stejného roku jako iPhone 6, video bohužel neuvádí.