Seznam chce vytvořit největší srovnávač cen rychloobrátkového zboží

Sdílet

 Autor: Redakce

Česká internetová jednička investičně vstoupila do služby Kupi.cz. Stane se hlavním mediálním partnerem, začne na něm prodávat reklamu místo Googlu a obě společnosti chtějí založit společnou firmu, která má za cíl vytvořit největší srovnávač cen rychloobrátkového zboží ze super- a hypermarketů. Zatímco seznamácké Zboží.cz srovnává ceníky e-shopů, Kupi.cz se zaměřuje na potraviny, drogerii a věci pro domácí spotřebu z tištěných letáků. Ty katalogizuje a srovnává na svém webu.

Kupi.cz srovnává letáky kamenných obchodů
Kupi.cz srovnává letáky kamenných obchodů

Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových  letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí, o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě. Téma šetření je zkrátka dlouhodobě extrémně silné a jsme rádi, že Seznam.cz vidí v této oblasti stejně velký potenciál jako my. Zákazníci se díky spojení Kupi.cz se Seznamem mohou těšit na zásadní inovace v nákupech zboží každodenní spotřeby,“ komentuje spolupráci jeden ze zakladatelů Kupi.cz Martin Kadlčík.

 

Kupi.cz už funguje více než rok, za tu dobu získal 200 000 registrovaných uživatelů. Srovnává ceny z 21 obchodních řetězců a v databázi má 11 000 prodejen. Dle oficiálních statistik tvoří 80 % uživatelů ženy. V dlouhodobém horizontu se chce služba stát hlavním rozcestníkem pro nákup potravin přes internet. S tím u nás zatím koketuje především Tesco.

bitcoin školení listopad 24

Velkým konkurentem Kupi.cz je srovnávače AkčníCeny.cz. Podle NetMonitoru jde o devátý největší e-commerce web v Česku. V prosinci 2013 zaznamenal 672 000 reálných uživatelů. Čísla Kupi.cz neznáme, ten v NetMonitoru chybí.

Zdroj: Seznam