T-Mobile má 3,6 milionu zákazníků s paušálními tarify, každý v průměru utratí 353 Kč. Předplacenkářů je 2,4 milionu a jejich měsíční útrata činí pouhých 89 Kč. Význam dat stále roste, operátor ale bližší detaily neprozradil. Vycházet můžeme jen z toho, že na nehlasové služby se na měsíční útratě podílejí už ze 48 %, zatímco loni to bylo jen 41 %.
„Dosažené výsledky potvrzují skvělou kondici naší společnosti. Dokázali jsme, že jsme schopni nabídnout kompletní nabídku integrovaných služeb pro rezidenční i firemní zákazníky. Dlouhodobý důraz na poskytování vynikajících vysokorychlostních dat, integrovaných B2B služeb a inovativních řešení přináší výsledky,“ říká Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekomu, a dodává: „Jsme přesvědčeni, že bližší spolupráce se Slovak Telekomem, kterou jsme odstartovali v letošním roce, může v blízké budoucnosti naši společnost ještě posílit.“
Zdroj: T-Mobile