Nebojte, už nejde o žádnou další hudební službu. Tu Twitter testoval a následně zavřel. Audio se týká rozšířených tweetů. Pokud do příspěvku někdo vloží odkaz z hudebního úložiště SoundCloud, v aplikaci pro Android a iOS se vám rovnou zobrazí přehrávač. Když se soubor začne streamovat, bude hrát, i když se začtete do dalších tweetů. Stejně to bude v budoucnu fungovat s odkazy na iTunes.
Ale zpět k těm nevyžádaným tweetům. Z počátku obsah vaší timeline plnily jen účty, které jste sami sledovali, případně jste viděli příspěvky lidí, kterým vaši známí dali retweet. Pak přibyly reklamní tweety, tedy placené příspěvky různých firem.
Teď Twitter (po několika měsících testů) oficiálně přiznává, že do timeline umístí také „populární a relevantní tweety“. Tedy důležité příspěvky ze světa, nebo tweety od vašich známých (followings), na které sami nějak reagují.
Cílem je jako obvykle vás více vtáhnout do online socializování. Více příspěvků, více témat, vaše větší aktivita. S aktivitou roste závislost, v závislosti uvidíte více reklamních tweetů. Více reklamy přinese Twitteru více peněz, za které mohou provozovatelé síť dále rozvíjet. Nebo si za ně nakoupí firemní sporťáky.