Twitter se možná zásadně změní, testuje zaměření na fotky místo textu

12. 2. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Twitter se snaží přiblížit běžnému uživateli internetu. Zatím láká spíše ty pokročilejší a blbinky typické pro facebook se mu naštěstí vyhýbají. Zisk je ovšem až na prvním místě, a tak i Twitter se průběžně mění. Úspěch Instagramu a jiných služeb zaměřených na sdílení fotek možná inspiroval tvůrce k dalšímu redesignu, tentokrát opravdu velkému. S informací přišel server Mashable.

Nové profilové stránce bude vévodit profilová fotografie o šířce 1500 px, a současně opoušít vertikální časovou osu. Do popředí dává fotografie a videa a příspěvky řazené v kartách ve více sloupcích připomínají Google+.


screenshot: Mashable

O nové podobě nejlépe vypovídá obrázek. Jednoduchost Twitteru je samozřejmě dobré občas vylepšovat, občas se to ale zvrhne, nemyslíte? A fungující geolokace samozřejmě v nedohlednu.

 

Autor článku

Šéfredaktor Cnews.cz, dříve editor Computeru. Nadšenec do notebooků a příznivce kompaktních smartphonů. Najdete mě na Twitteru nebo LinkedInu.