Vazby jsou ale trochu složitější. Gorila funguje stejně jako BleskMobil modelem branded reseller. Gorile patří značka a stará se o marketing, zákazníci však podepisují smlouvy s O2. I kvůli tomu se po převodu značky pro stávající uživatele nic nemění (ani ceny, ani podmínky).
O2 tak vlastní Gorilu Mobil, má poloviční podíl v Tesco Mobilu, stará se o BleskMobil a ve své síti hostuje ještě Mobil od ČEZ a nově Emtéčko. Operátor zatím neměl plnou kontrolu nad vlastním „virtuálem“ jako konkurenční T-Mobile (Kaktus) a Vodafone (Oskarta).
„Byli jsme překvapeni, jak rychle se značka na trhu uchytila. Celému týmu patří obrovské poděkování, bez něj by se tento úspěch nemohl nikdy uskutečnit,“ říká Lukáš Janoušek, CEO Gorila mobil a dodává: „Volba O2 jako domovského operátora se ukázala jako správná, protože se svojí expertizou a špičkovými technologiemi je zárukou skvělých služeb pro zákazníky Gorila mobil.“
„Oceňujeme, co se týmu Gorila mobil podařilo za tak krátkou dobu vybudovat, a věříme, že toto je pouze začátek úspěšné spolupráce na dalších projektech,“ říká Tomáš Budník, Generální ředitel O2 Czech Republic.
Zdroj: O2