Staré a pod ním nové logo Yahoo
Podívejte se na všech 30 prototypů:
" frameborder="0" height="390" width="640">
Marissa Mayer dnes na svém blogu oznámila vítěze. Značka Yahoo je podle jejích slov ceněná na 10 miliard dolarů. Sama se prý na návrzích podílela spolu s designovým týmem, jelikož má ráda práci v Adobe Illustrator.
Moderní logo Yahoo má být trochu rozmarné, ale bez použití rovných linek, které nemají v reálném světě předobraz. Současně se nechtěli plně zbavit patkového písma – nahrazeno vybráním na koncích znaků. Logo působí díky "triangulačnímu gradientu" plasticky a vykřičník za slovem Yahoo je o 9° nakloněný. A samozřejmě zůstává fialová, konkrétně Pantone Violet C (RGB: #620D8C).
Líbí se vám?
" frameborder="0" height="390" width="640">
Yahoo za poslední dobu například zvýšilo limit na Flickeru na 1 TB nebo koupilo blogovací službu Tumblr. Před lety Yahoo (je starší než Google) hodně zaspalo dobu a Marissa se jej poslední rok snaží pozvednout i zachránit. Logo v nedávné době měnila například i Motorola.