Yahoo má nové logo, podílela se na něm přímo Marissa Mayer

5. 9. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Yahoo se pod novou šéfkou Marrisou Mayer mění stále více. Téměř dvacet let se pod Jerry Yangem přežilo původní logo, ale v novém startu společnosti již nemá grafika odkazující k devadesátým létům co dělat. Alespoň si to myslí nové vedení, a tak se rozhodli pro změnu. Posledních třicet dní měnilo Yahoo své logo každý den, dnes už známe vítěze.

Staré a pod ním nové logo Yahoo

Podívejte se na všech 30 prototypů:

" frameborder="0" height="390" width="640">

Marissa Mayer dnes na svém blogu oznámila vítěze. Značka Yahoo je podle jejích slov ceněná na 10 miliard dolarů. Sama se prý na návrzích podílela spolu s designovým týmem, jelikož má ráda práci v Adobe Illustrator.

 

Moderní logo Yahoo má být trochu rozmarné, ale bez použití rovných linek, které nemají v reálném světě předobraz. Současně se nechtěli plně zbavit patkového písma – nahrazeno vybráním na koncích znaků. Logo působí díky "triangulačnímu gradientu" plasticky a vykřičník za slovem Yahoo je o 9° nakloněný. A samozřejmě zůstává fialová, konkrétně Pantone Violet C (RGB: #620D8C).

Líbí se vám?

" frameborder="0" height="390" width="640">

ICTS24

Yahoo za poslední dobu například zvýšilo limit na Flickeru na 1 TB nebo koupilo blogovací službu Tumblr. Před lety Yahoo (je starší než Google) hodně zaspalo dobu a Marissa se jej poslední rok snaží pozvednout i zachránit. Logo v nedávné době měnila například i Motorola.

Autor článku

Šéfredaktor Cnews.cz, dříve editor Computeru. Nadšenec do notebooků a příznivce kompaktních smartphonů. Najdete mě na Twitteru nebo LinkedInu.