YouTube se zřejmě znovu změní, převlékne se do šedého kabátku

3. 11. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Hlavní služby Googlu kromě YouTube už mají redesign za sebou. Největší videoportál je však dost výjimečný a stěží na něj bude možné uplatnit podobné prvky jako u jiných stránek. I Google to ví, v létě přišel s experimentálním designem s názvem Cosmic Panda, který ale nenasadil do ostré verze. Aby také ano, když mu dodnes chybí mnohé funkce.

Na blogu Google System se včera objevil návod, jak získat další ze zkušebních podob YouTube. Více zapadá do současných změn na ostatních stránkách Googlu, mění se však pouze barvy a tlačítka. Prakticky zmizely strakaté barvy a celý portál se převlékl do smutné šedé. Layout (rozložení prvků) zůstává. Jedná se však o trik na úrovni hacku, takže nakonec může YouTube vypadat úplně jinak.

Jak nový skin vyzkoušet?

Připravte si prohlížeč Chrome a navštivte youtube.com. Trik spočívá v úpravě cookies, takže postup můžete obdobně ručně aplikovat i v jiných prohlížečích. V Chrome doporučuji použít anonymní režim (nové okno otevřete zkratkou Ctrl+Shift+N), abyste pak nemuseli složitě mazat cookies, pokud byste chtěli vrátit starý vzhled zpět.

Na stránce stiskněte kombinaci kláves Ctrl+Shift+J. Vývojářskou konzoli budete zřejmě muset trochu roztáhnout nahoru, abyste mohli zadat vlastní příkaz. Pokud uvidíte řádek pro příkaz, zadejte do něj…

document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=Eg7GsyKWzk8";

…a potvrďte Enterem. Teď jen stránku znovu načtěte pomocí F5.

YouTube

Stávající podoba YouTube

YouTube YouTube YouTube

YouTube v novém

YouTube YouTube YouTube

Na screenshotech si můžete všimnout několika novinek. Kromě šedého hávu jsou to nová tlačítka a jejich ikony nebo třeba jiné odstíny modrých barev u odkazů. Drobné změny ale s největší pravděpodobností budou součástí většího redesignu.

Pokud chcete zašedlý YouTube vrátit zpět, v prohlížeči ve správci cookies smažte ten, který obsahuje řetězec VISITOR_INFO1_LIVE.

bitcoin školení listopad 24

Není už té šedé moc? Co myslíte vy?

Zdroj: Google