To seznamácké najdete v pravém spodním rohu pod základním popisem zboží. Stačí dohledat několik modelů, ty otevřít a v detailu „přidat k porovnání“. Designéři bohužel zapomněli na důležitou funkci, a to porovnání při listování katalogem. Otevřete-li si například kategorii Mobilní telefony, nemůžete jen zatrhnout pět modelů a najednou je srovnat. Musíte dohledat každý zvlášť, kliknout a vstoupit do srovnání obchodů a až tam přidat produkt k porovnání, vrátit se zpět, zase kliknout na druhý mobil… Konkurenční Heuréka má ve stejné kategorii také zatržítko „Uložit ke srovnání“, což značně urychlí práci.
U srovnání s Heurékou ještě zůstaneme. Počet srovnávaných parametrů je totiž na Zboží.cz několikanásobně méně. Portál Seznamu zná jen pár základních parametrů, Heuréka jde více do hloubky, ale nikoliv na úkor přehlednosti.
Tyto detaily jsou jistě také jedním z důvodů, proč je Heuréka na trhu silnější než Zboží.cz, byť už Seznam rozdíl smazává. Podle červencového reportu Netmonitoru navštívilo Heuréku 1,647 milionu unikátních uživatelů, zatímco Zboží.cz 1,512 milionu.
Zdroj: Seznam