Jak informuje deník E15, pro začátek počítá největší síť obchodů s hudbou, filmy a hrami s nabídkou 500 000 skladeb od velkých (Sony Music, Universal Music, EMI) i menších vydavatelů. Počet skladeb je zajímavý s ohledem na Supraphonline (44 500 skladeb), ale proti iTunes Music Storu (20 milionů), MusicJetu (1,5 milionu) nebo Deezeru (13 milionů) je to málo.
Bontonland chce přitáhnout mladší uživatele, kteří preferují digitální formáty pro kapesní přehrávače a mobily místo CD. V tuto chvíli běží obchod v beta testu, ostrá verze bude spuštěna někdy na počátku dubna.
Trochu mě ale děsí vyjádření majitele Bontonlandu Leška Wronky. „Naše ceny by se měly pohybovat někde mezi cenami hudby na iTunes a fyzických nosičů.“ Proč by pak někdo kupoval hudbu z menšího katalogu, která jen navíc dražší?