Společnost doporučuje, aby uživatelé přestali používat jejich zařízení a okamžitě si vybrali jednu metodu výměny přístroje za jiný. To vše samozřejmě zdarma. Problémy s bateriemi se zřejmě po dlouhém používání zvýšily až na hraniční mez. Spekuluje se i o podobných problémech u dalších generací, to však Apple odmítá. Výměnu lze zařídit v Austrálii, Rakousku, Belgii, Kanadě, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Irsku, Itálii, Japonsku, Lucembursku, Nizozemsku, Novém Zélandě, Norsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Velké Británii a nyní i v USA.
K náhradě je potřeba uvést sériové číslo výrobku. Apple pak výrobek vymění za nový přístroj. Pro výměnu je možné použít online formulář, případně navštívit místní Apple Store či autorizovaného Apple Service Providera (u nás českýservis.cz). Výměna by měla proběhnout do 90 dnů od data doručení.
Zdroj: Slashgear