Bing Ads se chlubí, že reklamy na mobilech meziročně narostly o 133%

10. 7. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Reklamy z velké části živí Google a Microsoft by se na nich rovněž rád přiživil, neboť klasické prodeje licencí Windows ho do budoucna nemusí uživit. Nebo aspoň ne tak dobře, neboť trhy se mění. Minimálně procentuálně to vypadá dobře – Microsoft se chlubí, že počet klepnutí na reklamy se v posledním roce zvýšil o 30 %. Na mobilech to bylo dokonce 133 %.

 

To také naznačuje důležitost orientace na mobilní segment. S tím souvisí rozšiřování reklamní služby, která se již nachází ve 35 zemích. Google například podporuje reklamy psané v 36 různých jazycích. Během uplynulého roku vývojáři službu Bing Ads obohatili o stovku funkcí. Microsoft se opravdu snaží, aby zaujal všechny, kdo se potřebují na webu zviditelnit.

Mimochodem, Redmondští se zmínili, že jsou na 200 % zavázáni svému partnerovi, a sice Yahoo. To by se přitom z nevýhodné smlouvy rádo vyvázalo. S tím, co se v Bing Ads v nedávné době zlepšilo, se Microsoft rozpovídal ve pár měsíců videu, viz níže. Minimálně lze říct, že Microsoft se v posledních měsících naučil naslouchat zákazníkům.

Zdroj: Bing Ads via Neowin