" width="560" height="315" frameborder="0">
Aktuálně je v banku přes 182 000 Kč, na hru přispělo 150 lidí. Největší vděk si jistě zaslouží Petr Borkovec, který nejdříve poslal 19 999 Kč a pak ještě dalších 78 000 Kč. Za celkových 97 999 Kč si zaplatil více než polovinu hry. V titulcích bude oveden jako koproducent, setká se s designérem hry a bude těžit z dalších výhod.
Pro ostatní to znamená, že si budou moci Brány Skeldalu zahrát na iOS a Androidu zdarma (bez reklam i in-app plateb). Portace titulu potrvá několik měsíců. „Konverze už hotového projektu obnáší v tomhle případě hlavně spoustu programátorské práce na překopávání zdrojových kódů tak, aby se daly spustit na docela jiném hardware, než pro který byly původně dělány (protože je toho spousta napsána v assmebleru, prakticky to znamená napsat program z vtší části znovu). Je také možné, že malé dotykové displaye si vyžádají další drobné úpravy a to jak ve stylu ovládání, tak v grafice. A na závěr to všechno bude potřeba řádně otestovat. A třeba znovu i opravit. Taková práce zabere několik měsíců, než je hru možné pustit mezi vás, hráče. A na to jsou právě třeba ty peníze, o které si Vás teď dovoluji požádat,“ píše Rohlík.
Mimochodem: Na americkém vzoru Startovače, portálu Kickstarter, patří hry mezi nejatraktivnější projekty. Jak jsme si ukazovali ve středu, peníze na vývoj najde každá třetí hra a celkově se už ve vývoji 1800 titulů utopilo skoro 120 milionů dolarů.